torstai 8. maaliskuuta 2012

Bad boy and Good girl

Ei voi sanoin kuvaita tätä tunnetta. Iha jotaki nii sairasta, skitsoon iha kohta. Aina välil tulee niitä älynväläyksiä ja tajuaa kuinka paljon joku henkilö merkitsee sulle eiks jea? Peoples are bitches, so you have to learn how to fuck them hard.

Sorry I am a BAD BOY

Wau, FANTASTIC BABY Dance!


Kun sanat ei riitä, musiikki jatkaa. Ei pysty käsittää tätä tilannetta yhtää! Tahtois vaa lähtee linkkiasemalle venaa bussia. Järkyttää se miten mulqvisteja ihmiset on ja kuinka ne ei tajua sitä kuinka ihmistä voi sattua ja sit ne vaa jatkaa, oikeesti ihmiset! mut näihin kuviin ja tunnelmiin. Hyvää tulevaa viikonloppua! 

2 kommenttia:

  1. ku oikeesti!! miks jotkut on nii h0m0ja ja kiusaa toisia?!! OIKEESTI MIETTISITTE VÄHÄ IHMISET saakeli ku mua ärsyttåääääääääääääääsdjfösdbhgfujsdafjkvbdf!!!!

    VastaaPoista