2NE1 - I am The Best
2NE1 - Clap Your Hands
2NE1 - Follow Me
2NE1 - Can't Noboby
HyunA - Bubble Pop
If there's sometimes that will NOT work out,
soittakaas noita biisejä nii eikös itsetunto vähä huraha
ja alkaa itsekeskeinen hymy levitä huulille.
Takaan sen ;)
Tykkään itestäni tällä hetkellä kovin paljon !




ihana blogi sulla :)
VastaaPoistatsekkaas munki, www.blognamedsweet.blogspot.com
Kiitti paljo ! ja joo, käyn tsekkaa :)
VastaaPoista