perjantai 20. tammikuuta 2012

I'M SEXY AND I KNOW IT

MOI KAIKKI ME OLLAAN IHA SEKASI JA IHA PÄRINÖISSÄ ! Oikeesti, KONVASSA SOI SKRILLEXIÄ O_______O OIJOIII ääni sillai painuksissa ku huusin Vilman kaa vaa iha täysiä siellä ! "I WANT TO KILL EVERYBODY IN THE WORLD!" HALUUN TAKAS ÄKKIÄ :) KIITTI 9E HIRMUSESTI ! & Emman kaa jatkot -->

in Facebook


you're my ladyy ! NAM x3

Lähetää kohta kai syömää jotaki ( JÄTSKIÄ ) ja jotaki. Iha mahtava fiilis ! Kohta Don't touch my girl ja Falling U karaokee :3 Heipsan ja mahtavaa viikonloppua teillekkin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti