Babe baby baby baby in my Love
La la la la la la la Baby won't you shine me
Aamu meni T-aran Falling U biisin kanssa ja mieli vähä maassa. Koulussa sit oli iha kivaa, musikaalissa kans, esitys meni mun kohalta huonosti, tanssissa oli Emman kaa kivaa :--------D ninjailtiin saarella ja opettajan päällä.
falling falling falling falling in you
OIKEESTI oon kuunnelly Mr. Simple'ä tällä viikolla iha koko aja ! On nii hyvä biisi et ei mitää rajaa :D muutenki kaikki korealaiset popitus biisit iha nii AH.
oumaigaad oumaigaad mah iers C:
ääähuomenna konva ja ei oo yhtää konva-olo ! toivottavasti tulis ku haluisin bilettää kaiken tän tyhmän olon pois. Lähen vaik mun suitis ja rasvasella letillä sinne tanssimaa ja riehumaa poikien kaa jos ei muute ! Okei, Emma luultavasti haluu laittaa mun hiuksia nii ei rasvalettiä, ja mekkoki pitäs laittaa HNNNG. mut joo, nyt menen ! anteeksi paljon tämä tylsäpostaus. Konvasta sit enemmä (: Heipsu !
olo ku auringolla. (:
+ VALTTERI ENNUSTI MUN TULEVAISUUDEN:
kävelen jonnena ympäri käytäviä ja tärisen. :D kiva.
kävelen jonnena ympäri käytäviä ja tärisen. :D kiva.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti