torstai 19. tammikuuta 2012

I'm crazy crazy crazy crazy

Babe baby baby baby in my Love
La la la la la la la Baby won't you shine me


Aamu meni T-aran Falling U biisin kanssa ja mieli vähä maassa. Koulussa sit oli iha kivaa, musikaalissa kans, esitys meni mun kohalta huonosti, tanssissa oli Emman kaa kivaa :--------D ninjailtiin saarella ja opettajan päällä. 

falling falling falling falling in you

OIKEESTI oon kuunnelly Mr. Simple'ä tällä viikolla iha koko aja ! On nii hyvä biisi et ei mitää rajaa :D muutenki kaikki korealaiset popitus biisit iha nii AH. 



oumaigaad oumaigaad mah iers C:

ääähuomenna konva ja ei oo yhtää konva-olo ! toivottavasti tulis ku haluisin bilettää kaiken tän tyhmän olon pois. Lähen vaik mun suitis ja rasvasella letillä sinne tanssimaa ja riehumaa poikien kaa jos ei muute ! Okei, Emma luultavasti haluu laittaa mun hiuksia nii ei rasvalettiä, ja mekkoki pitäs laittaa HNNNG. mut joo, nyt menen ! anteeksi paljon tämä tylsäpostaus. Konvasta sit enemmä (: Heipsu !

olo ku auringolla. (:

+ VALTTERI ENNUSTI MUN TULEVAISUUDEN:
kävelen jonnena ympäri käytäviä ja tärisen. :D kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti