lauantai 14. tammikuuta 2012

Naega jeil jal naga


2NE1 - I am The Best

2NE1 - Clap Your Hands

2NE1 - Follow Me

2NE1 - Can't Noboby

HyunA - Bubble Pop

If there's sometimes that will NOT work out,
soittakaas noita biisejä nii eikös itsetunto vähä huraha
ja alkaa itsekeskeinen hymy levitä huulille.
Takaan sen ;)


Tykkään itestäni tällä hetkellä kovin paljon !


2 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla :)
    tsekkaas munki, www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljo ! ja joo, käyn tsekkaa :)

    VastaaPoista