Hei karvakamut! Tänää alko koulu, se oli iha kiva asia, mut oisin halunnu olla lomalla vielä koska kaverit ja jyväskylä :D mut on se kiva näinki. Tänää sit alko se mun ns. muotiviikko, eli joka päivä viikon ajan laitan kouluun eri tyylilajien tyylisiä vaatteita. Tänää oli japanilainen katumuoti tai yritin vähä jotaki Decoran tyylistä eli...
tällästä tai...
tällästä ):
mut mullahan se meni tosi reisille ): ois pitäny suunnitella sitä enemmän. Mulla oli ne mun Seppälästä ostetut pinkit ruutufarkut, Gina Tricosta vaalean vihree villatakki, Ginasta myös sellane iso söpöne T-paita jossa lukee "My Favourite Stuff" ja sit siin on kynsilakkaa, kakkua, kenkää, takkia ja sellasta, siel T-paidan alla oli sellane raidalline toppi joka tuli sillai kivasti esiin sieltä. Hiukset oli sit krepattu iha puffisti ja sit sutasin rusetin sinne sekaan. Meillä oli sit luistelua nii kypärän ja pipon alla ne meni iha pilalle. Kädessä oli sit paljon koruja(värikkäitä<3) :C no ei aina voi onnistua. Ei oo kuvaa koko asukokonaisuudesta. Tällä viikolla sit tulette näkemää mut sellasena scene+emo sekotus et tummat rajaukset, hiukset ku linnunpesä ja sellaset kivat vaatteet. Ja Hipsteriii, ehkä massaa ja sit poikamaine ja sellasta. Oottakaa vaa ;>
Okei, nyt kerron mun viikonlopusta. Perjantai meni ihan sillai kivaisesti <: Menin Annille käymää. Juteltii siinä ja sit jotenki alettii puhua vaatteista. Keksin sit et vedetään Annin vaatekaappi siihe lattialle ja katotaa sellaset vaatteet mitä Anni ei enää käytä ja sit taitellaan ne muut takas kaappii. Kattokaa Anni blogi, sieltä kuvamateriaalia ;) Sain sit sellasen farkkutakin josta leikkasin hihat pois, se on tosi siisti :> ja sain sit yhet housut ja parit paidat. Oli tosi kivaa. Näin Amandan siinä samal viimestä kertaa ku se lähti sunnuntaina enkä päässy käymää. Äiti tuli hakee mut siinä kymmene aikaa. Mentii kotii ja katottii sellane elokuva sellasesta isoäidistä jonka lapsenlapsella oli joku sairaus ja sit ne sen vanhemmat tartti rahaa et ne sais vietyä sen Austraaliaan hoitoon. Ne ei saanu mistää rahaa, se mummo sit keksi et se menis sellaseen seksiklubiin töihin. Ei se siellä myyny itteää vaan teki vähä toisia hommia. Se sai ne rahat sit kokoon ja samalla rakastu sen paikan pitäjään. Oli tosi hyvä lehva <:
Lauantaina sit heräsin aamulla yheksältä ja lähin alakertaan sohvalle makoilee ja kattomaa lastenohjelmia. Katoin Pokémonin, Beyblaidin ja muumit <: ainii ! Ja INK - Ihme Nappuloiden Kerho ! Ihan maailman parhain ohjelma C: joo. No katottii äitin kaa myös sitä Lentokenttä ohjelmaa.Olin iha monttu auki ku BB-Ben ilmesty sinne. :D Alettii sit hivuttautuu ylös sieltä sohvanpohjalta ja Lodeki tuli meille. Lähettii sit porukalla kauppaa ja kirjastoo. Kauhee kasa kirjoja tos työpöydäl (: Tultii kotiin joskus neljän aikaa ja alettii syömään. Loden kaa oltii koneella ja käytiin kuvaamassa. :DD:D::D:D on aika ihania kuvia meistä täs koneella. En laita ku pari koska Lode ei maybe tykkää. Enkä itekkää kyllä :D Vähä muute oli paras se Putouksen eka jakso ! Usko Eetvartti Luttinen "Voit aina tulla Uskoon ;);););)" Ja se Iina :D:D "Oon soudellu molempia" krhm. Hiema naurettii. Jani-Petteri on ihani ! :3 "JUST THINK ABOUT IT"-juttua hoettiin kans all day all night :D Käytiin saunassa sit putouksen jälkee ja ruvettii pelaa Wii'tä. Ei kellokaa ollu ku jotaki ykstoista. Mentii joskus kahen aikaa vasta nukkumaa joskus 2 aikoihi.
Sunnuntaina sit herättii joskus yhentoista aikaa ja mua nukutti iha hirmusesti !
Ei me sit suuremmin mitää tehty. Käytii vähä ulkona kuvaamassa, pelattii wii'tä ja katottii telkkua. Oli tosi kivaa, ku Lode ei oo ollu pitkiin pitkiin aikoihi meillä. Tuli taas puhuttua ja naurettua hulluna :D:D ja se on parasta ku mul on aina Loden kaa kivaa. Ollaanha me ny tunnettu 8vuotta :> LODE OOT TOSI KIVA JA MAHTAVA < 3
Tosi kiva muokata näitä kuvia tällä uudella Picasalla <: Tänää oli aika jännä päivä. Taas koulussa. Vähä sellane tyhjäki olo ajoittain. Hei muute tein tällästä kaakaoo tänää :
Oli aika hyvää (:
Tänää tulee sit Glee !
:D:D
Ja pitäs kai mennä ku lähen lenkille ennen sohvalle lösähtämistä ja syömistä. Et nähdään taas tässä. Pitäs jotenki alkaa ryhdistäytyy taas. Meinaa laiskuus aina iskeä <: mut Heipsan ! Pitäkää kaikki tosi kiva kouluviikko :)
Halein, Lauranne































Ei kommentteja:
Lähetä kommentti