Moi kaikki ! Täällä taas paremmin mielin :) oli oikeesti aika hyvä päivä ! Musikaalissa vaa puhuttii nii henkeviä, et pääsi aikamoine itku D: Tanssi tunnilla AH ku Emma vähä rentoutti mua ! "mmmm :)" :D:D Huomenna meen sit Hannan luo yöks & synttäreil ! Sofia menos mukana :D pelataa Amnesiaa illalla, voi että hulvaton ku sokerihumala siihe lisäks nii :D:D:D::D kiljun ääneni iha tuusan nuuskaks !
Rutto ! Tajusin täs pari päivää sit et mun pitäs alkaa säästää rahaa koska tarttisin uuden koneen, uudet kajarit, uuden headsetin ja uus radioki ois iha kiva tänne 0: Rippilahjaks saan tietenki massia, mut se uus kone ois oikeesti aika kiva täs lähiaikoina ! Tai sit joku ulkone kiintolevyki ois kiva ku tän koneen muisti iha jostaki sieltä syvimmästä reijästä |:< Tai sit voisin myydä noita mun manga kirjoja (joita on oikeesti aika rutosti D:) saisin niistä aika kivat massit kasaan jos suurimman osan myisin.
I want to Kill EVERYBODY in the world
kyykky kakalla!
Ei mul oo tylsää ollu ! Hyvä mieli vaa ku oon ottanu noinki tyhmän näkösiä kuvia itestäni :D No mut senki kakkapääätt ! Mä meen ny kattoo telkkaa, ja sit ehkä maybe suihkuuun. Eli morsot vaa kaikille ja hauskaa huomista perjantaita kaikki ! :) Have a fun weekend, I will ;)
PEPPI on ihana !







Oo min lillasyster (-:
VastaaPoista