Heeii ! vähä tos aamulla meinas niska jäpittää :----D herättii Emman kaa puol yheltätoista ja puhuttii kaikkee. Oli nii paljon kaikkia ajatuksia, et en oikei tienny mitä pitäs aatella. On nii sekane olo ja en tiiä miten päin pitäs olla, ku ei oo oikee mikää olo sittenkää. Kuuntelen vaa Don't touch my girl'iä ja toivoisin vaa jotaki ihmettä mikä tapahtuis ja alkaisin taas hymyilee.
Hey yo, andwe neunge ttak hana isseo
motcham neunge ttak hana isseo
neon janha, aljanha, tumyeong han
nae yeoja son daejima
naman naman naman bodeon your eyes
sok nun sseobe bbajyeo beorin your man
oneun gil, aljanha, na yeogi isseo
She's a liar, an tteonan da haet janha yo
johat deon geot deulman, nan gieok nayo wae yo
geudaen eodin gayo, nan yeogi it janha yo
tteonaji ma yo, eotteohke haeya salsu it nayo
kajima yo, nal apeuge hajima yo
gaseumi apa wa beotilsu ga eobt janha yo
Geojitmal irago jangnan
i eotdago bballi malhaeyo
jebal.
Someone: "Hi ! It's everything okay :)"
Me: "Yeah. I'm just tired."



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti