perjantai 13. tammikuuta 2012

This body is second to no one

HEJSSAN ! :D arvatkaas vaa tuliko mun muotiviikko postauksista mitää ? nope.avi ::) Elikkäs oon nyt ollu kaks päivää kipeenä kotona JESJES :-----D hih. Olin tos keskiviikkona Marjolla <3 opeteltiin 2NE1'n I am The Best tanssia. Osaan sen nyt sillai hyvi ;) et pitää viel iteksee hioa niitä liikkeitä paremmiks ku ne on sellasia kauhee liikunnallisia ja sellasia äkkinäisiä :D Esim. siin alussa ku TAI NO kattokaa ite vaikka :-----) 

Kohassa 00:29 

Makasin koko eilisen päivän vaa ja nukuin ja katoin Prinsessa Mononoke leffan jonka aikana nukahin myös :D en oo syöny sinänsä mitään koska jos oon syöny nii ne mun annokset on ollu sellasia minimaalisen pieniä. jee. yritin syödä Lidin hampparia mut eipä siitäkää tullu mitää koska alko jo syömisen alussa olla jo huono-olo. Mut ei täs misis, kyllä selviin tästä (----: ja kuumettakaa ei ollu tänää ku mittasin :3 36.11 astetta olin kuuma ;);) oonpas hauska. Äippäki sano, et se harkitsee nuorteniltaa. Voi olla et pääsen ja voi olla et en pääse ;> 


oon nyt iha innostunu Boyfriend - nimisestä bändistä. Korealainen sekin. Se on sellane kuushenkinen poikabändi johon kuuluu kaksospojat Kwangmin ja Youngmin(en muista tarkkaan et oliko iha oikei D:), mun lemppari Minwoo, ja sit Jeongmin, Hyunseong, Donghyun. Eka biisi minkä kuulin Boyfriendiltä oli se Boyfriend biisi :D se on mun all time favourite :3 tos äsken kuuntelin niitte biisiä Don't touch my girl


: D muistan ku olin ala-asteella iha semmone japanisti. Sitku multa kysyttii et mitä harrastat. Sitku vastasin, et: "No tykkään mangasta ja animesta C:" nii - varsinki oman ikäset - oli vähä sillai et: "OOKOO o_O lol" ihme kyllä en hävenny sillo yhtää vaikka tykkäsinki mangasta sun muusta. En kyllä nytkää häpeä vaikka luen mangaa (en tosin nii paljon ku ennen) ja kuuntelen korealaista musiikkia. Ja vaikka on olemassa niitä ihmisiä (meidän koulusta löytyy) jotka haukkuu korealaista musiikkia ja kaikkee tämmöstä nii en mää niistä sillei pahemmin välitä koska tykkään kaikesta mitä teen nii parempi on ettette tuu urputtaa :) ja en väitä etteikö sais olla omia mielipiteitä, toiset vaa sanoo oman mielipiteensä niin et sen luulee haukkumisena.


Joo no ei mul kai mitää muuta ookkaa sit o: tää oli tälläne lyhyt postaus. Kirjotan sit nuortenillasta jos pääsen nyt ees sinne <: et hejssan alla !

Emma :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti