keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Name a day

and I name it Laura.

Moi kaikki ! Tänään siis oli Lauran päivä :) jee ! Sain äitiltä aamulla maailman kivoimman pipon C: here it is !


Eiks ookki hieno ! Toi on tosi mukava päässä (paitsi varotan: jos on pitkä otsis - niinku mulla - nii se on aika varmasti tota pitäessä silmillä D:) ja noi pompulat on nii kivat :D Tää päivä on oikeesti ollu iha paras ! Mul on ollu joku ihme naurukikatus hysteerinen tauti ja sit oon vaa hymyilly koko aja. Ja nyt on sellane olo et haluun vaa tanssia tota Bubble Pop'pia :D kiva olo !

tuiiiiiiiii!

Äiti on edellee kipeenä ): täytyy nyt kattoo sen konva-jutun kaa - Emma siis tulossa enne konvaa meille ja sit konvan jälkee vielä yöks - et jaksaaks se mamma viedä ja kuskailla meitä. Jos ei se jaksa nii sit meen Emmalle enne konvaa ja laitetaa ittemme siellä sit :----) pukeudun mieheks sinne ! Pelikorttien jakajaks :D käyn hakee tyttösiä tanssimaa ja pidän hitaitten aikana pyllystä kiinni eiku. Mut uskoisin et tulee aika kiva konva ! 

Kuuntelen One Directionia ! ah mikä bändi :3 mut meinaa olla sellane tyhmä olo nii kuuntelen tällästä vähä angstibiisiä:


ohopsista ! Angsti lähti ku aloin kuuntelee I am the Best'iä :D mitenkäs ihmeessä. mutmut aaaaaah paras biisi. Ei siitä mihinkää pääse ;) Huomenna ois musikaali ! monta sydäntä C: ja minä, Ansa ja Marjo esiinnytään siellä HIIIII :D Tanssitaa Bubble Pop ! Jänskääää. 

uuu boy !

HUU kello vasta puol kuus ! oikeesti ei voi olla ! Mahtavaa, tässä välissä läksyt -> et see ya. Teen EHKÄ konvapostauksen ;3 ja näätte mun hienon mr. simple videonki MAYBE. Moi moi ! C:


The last man standing.

2 kommenttia:

  1. ihana pipo :3 JA HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ en tajunnu ollenkaa että sinäki oot laura vaikka onnittelun varmaan neljää lauraa päivällä D;

    VastaaPoista