keskiviikko 25. tammikuuta 2012

I really need someone to put the smile on my face

Heii ! Aamulla oli vähä huono olo nii jäin kotii nukkumaa :---) HIH. 


Ku eilen menin sänkyy nii jatkoin sen hirveen kirjan lukemistä ): en tiiä mikä masokisti mustaki on tullu... eniveis ! se kirja on Rakastaako kundit laihoja? Se kertoo sellasesta Jo nimisestä tytöstä joka pitää itteään läskinä vaikka on kokoa 36. Se alkaa laihuttaa siinä kirjassa ja aika huonoi seurauksi. :s Luin sen iha etukannesta takakanteen koska se oli oikeesti aika hyvä kirja. Mut mä vaan sain kauheita alemmuuskomplekseja, really guys. Aina ku Jo siinä kirjas nii meni peili etee ja kerto et: "Näytin edelleen läskiltä. Reiteni olivat - niinkuin aina - tukit" nii mä ite aloin voimaa hirveen pahoin. Sen Jo'n puolesta mutta myös itteni puolesta. Tuli just sellane olo, et oon ihan oikeesti hirveen läski ja vaan täynnä rasvaa. 


Se kirjan teksti ja juoni vaikutti muhu nii paljon, et ku olin eilen sain luettua sen nii aloin itkemää iha hanaa. Itkin ehkä 40 minuuttia nii, että oikeesti sattu tänne sisälle ja päähä ja möngersin vaa sängyssä. Kuuntelin Christina Perrin A thousand Years ja itkin senki aikana paljon. On se vaa varmaa pakko myöntää, et oon mä aika tosi herkkä kaikelle tälläselle... Mietin äske ku heräsin et mun pitää oikeesti saada tää mun itseluottamus ylöspäin. Mun pitää vaan jaksaa aatella itestäni hyvää. Sanoo joka aamu peilille: "Olen ihana". Mut silti se ei auta, oon kokeillu. Kaikki tuntuu nii epätoivoselta! I really need some help.


Haluaisin oikeesti uskaltaa kesällä mennä ihanissa bikineissä uimaan niin että mun ei tarttis aatella miltä näytän ja olisin ylpee itestäni! Ja haluaisin käyttää ihania minishortseja kesällä kivojen paitojen kaa ja olla just sellane ku oon. MUT AINA tulee ne rajat. Aina ne hemmetin tyhmät rajat mitkä rajottaa mua. Ne rajat jotka viestittää mun päähän, silmiin ja muuhun kroppaan et: "Sä oot lihava. Älä järkytä muita sun reisillä ja olemattomilla rinnoilla. Tee toisille palvelus :)" sitten vaan jään rannalle vaatteet päällä ja ajattelemaan kuinka huono ihminen oon sen takia että oon lihava. 


TODELLA kaunis

Ja nyt taidan sit mennä syömään mun Ben&Jerry's jätskin loppuun ja tekemää jotaki hyvää ruokaa. Heippa!


4 kommenttia:

  1. "ei tarvitse olla pyykilauta ollakseen haluttava ja kaunis
    tää nyky asenne painoa kohtaan on vaan niin väärä
    sun pitäis olla ylpee kropastas
    se oot kuitenki sinä
    kukaan ei oo yhtä arvokas ja tärkeä
    tärkein neuvo, mitä voin antaa on se, että ole sinut ihtes kaa
    tärkeintä on se, mitä itse ajattelee ja fiilistelee.
    kelpaat just sellasena ku oot
    nauti siitä mitä sul on, äläkä aina vain haaveile siitä mitä ei ole
    saat muuten ikuisesti tavoitella olematonta"

    VastaaPoista
  2. "The tired and weary eyes,
    that long to see the reflection of a different person,
    while peering at the reflection in a pool.
    The bony body,
    tearing away at its own flesh.
    Skipping meals,
    and vomiting up what she has just consumed,
    tired and lonely while the days pass by,
    darker and darker as they become.

    Till one day the body cannot go on,
    and as she slips away you hold her tight
    wanting to tell how beautiful she was in your eyes.
    Feeling the rough skin go cold,
    and you know that it's too late,
    and the spirit has failed the body,
    and the person could no longer live in the dark world
    where people are judged by skinny versus fat
    but that the person is in a better place.
    "

    VastaaPoista
  3. "Don't ever forget that you are unique. Be your best self and not an imitation of someone else.

    Find your strength and use them in a positive way. Don't listen to those who ridicule the choices you make.

    Travel the road that you have chosen and don't look back with regret. You have to take chances to make your dreams happen.

    Remember that there is plenty of time to travel another road - and still another - in your journey through life.

    Take the time to find the route that is right for you. You will learn something valuable from every trip you take, so don't be afraid to make mistakes.

    Tell yourself that you're okay just the way you are. Make friends who respect your true self.

    Take the time to be alone, too, so you can know just how terrific your own company can be.

    Remember that being alone doesn't always mean being lonely; it can be a beautiful experience of finding your creativity, your heartfelt feelings, and the calm and quiet peace deep inside you.

    Don't ever forget that you are special and you have within you the ability to make your dreams come true.

    ~ Jacqueline Schiff ~

    VastaaPoista