Moi kaikki ! Pitkästä aikaa postausta. Oon viettäny mahtavaa lomaa ! Viime yönä jopa oikeesti nukahin heti ku menin sänkyy :) Katottii siin äitin kaa Karjalan Kunnailla - on muute sairaan hyvä ohjelma! - ja sit sen jälkee simahin iha totaalisesti siihe lämpösee. Olin nukkunu jotenki pää iha vinkkelissä,nii ku heräsin nii niskat iha jäpissä ja kipeenä :/ Nytki päätä särkee ja niskaa särkee ja kaikkia särkee. Koitin hoivata sitä sillä äitin jyväpussilla, mut ei se kai tällästen nuorten niskoihin toimi :D mut ei täs muute mitiä hätiä. Emppa oli tänää meillä ! Juteltii kaikkee ja kerroin sille mitä mulle on käyny ja mite on menny. Ja se samoin kerto mulle (: Käytii vähä lenkillä ja rakkauden lähettiläs Reijo melkei tippi lumikasaan Emma tulevan talon päältä o: !
Ihani katti päällä maan !
Emma & ihna hymy ! C:
Ainii o: ! Olihan joskus joku Uusi Vuosiki. Tosin, mulla se oli maailman parhain, että ei mul muuta :D Saulilla oli siis lanit, ja oltii sovittu vähän niinku et mentäs porukalla varrelle ja sit oli parasta. Kuvat kertokoot loput !
:D serkuksia.
Vähä jotaki siisteimpiä raketin tynkiä mitä tuli otettuu (=
Juu.Sinne päämajaa tuli sit Jenna ja Iiriski vähän niinku pitsalle. Oli kiva nähä kumpiaki pitkästä aikaa ! :3 < 3
Menin sit varren jälkee Saulille seurailemaa laneja. En mä sit sillai tehny siellä mitää ku pyöriny ja hyöriny ympyrää ja tuntenu itteni iha n00biks ku en omistanu konetta ): Pihlan kans oli iha ookoo :/ eivaa :3 Mul on yks kuva missä Pihla näyttää vampyyriltä, mut en laita sitä tänne koska uskon et pibla ei tykkäis. mutmut oli oikeesti iha hullun kiva ilta ! Käytii äitin kaa viel sellasessa hartaudessa kirkossa. Mentii sit kotii ja siel oli Kalle ! Oli aikalailla paras uusi vuosi pitkään aikaa. (: mut eipä siit sitte enempää.
Mul on pää kauheen kipee |:< hitsin niska ! Pitää enne nukkumaa menoa venytellä selkää ja niskaa, ku oon yrittäny parantaa ryhtiä istumalla koneellaki suorassa. Oon vetäny selkää sillai kiemuralle, mut nyt se on vaa pahempi yhy. Ei kiemurat pahemmi auta ):
Huhu. Tääl o aika kuuma o: Patteri taas iha miljoonalla. Vois lähtee suihkuttelee koska lupasin itelleni et viimestää yheltätoista lähen ! Ja koska et pääsen nukkumaa. Huomen sit jaksaa herää aikaseen. Tein tänää aamulla muuten sellasen ihanan Supermunakkaan ! Otin Demistä ohjeen. Se oli iha sairaan hyvää :) NOM. +tein tos iltasella pirtelöö. Seki oli tosi hyvää, ku viel samalla katto South Park'kia. Vois alkaa enemmänki tekee tälläsiä ruokia tai jotaki pieniä välipaloja, ku vähä ikävästi jääny tää leipomine välii arkena koska koulu ja lomalla koska kone :D okei iu tietsikat on käteviä, mut ne on tosi inhottavia ku niistä tulee melkeinpä pakkomielle tai jotaki.
Also sweet, I like that ;)
Vähä meinaa olla tämmöne olo. Hymyilyttää ja on iha sairaan kuuma.
Lämpöhalvaus lähellä ):
Mut juups. Eipä täs kai muuta o: en tiiä teenkö enne koulun alkua postausta koska huomen meen Annille ja lauantaina maybe Lode tulee meille yöks nii. Mut ainaki sit mun muotiviikolta teen postausta (: Pitäkää oikein mahtava loppu loma kaikki !
Suurella sydämellä, Lauranne.
































Hellouu!
VastaaPoistaSun blogias on kiva lukee täältä pellon toiseltapuolelta ;)