Heeii ! Ja kuten arvasin tänää oli samanlaine päivä ku eile, mut vaa ehkä hitusen huonompi. Okei, oikeesti mun pitäs rohkaistuu tai ryhdistäytyy. Oon vaa sen verran hituC herkkä ihmine nii kaikkia mitä aattelen kauheen jyrkästi itestäni nii on mun päässä sillai niinku et niitä asioita ei sit voi muuttaa vaan ne on niinku esim. "Oho, oon huonompi täs, täs ja täs asias. No sit oon ja oon paljon huonompi ihminen muutenki, menenpä rypemään itsesäälissä." Ja mua harmittaa ku mulla ei oo aikaa mun kaikille kavereille. Oon liia kiireine ja läksyjä on ja koulua on, mut onneks ei enää kauaa (: piti tänää käydä ostaa lahjoja, mut ohops meni siinä yhen Paninin, yhen taateli-toffee kakun ja yhden kaakaokahvin juonnissa sit aika kauan ja ois mulla ollu aikaaki, mut en jaksanu kävellä ku ei sen ison ja täyttyneen mahan kanssa jaksanu mihinkää vyöriäpyöriä ): Menin sit tanssi tunnille, ja se meni aika samois meiningeis ku siel syömässä: mietin vaa kaikkee niissä väleissä ku ei tehty mitää. Tehtii vähä kävelyitä ja sit opin sellasen hienon jutun jonka nimee en muista (: jee, mut se sijaine oli tosi mukava ! ja sillä oli ihanat hiukset ja se oli sellane hoikka ja semmone tosi söpö aaw :)
Tänää toivoin, et oisin/saisin juttuja. Täs ois niitä juttuja sit
Halin ja lohdutusta, paljon.
Saada hoikat,solakat jalat
Olla nätti, hyvä ihone, ei väsyny, hiukset hyvi ja sellasta.
Olla sellane jona ois helppoa olla.
Voisin unohtaa.
Osata laulaa hyvin.
Juu, kaikki noi on aika varmaa sellasia mitä ei voi toteuttaa. Ja en jaksa ees yrittää ku on nii väsyny olo ja ei vaan osaa puhua mittää kenenkää kaa. Ku oon yksin nii sitä sit aattelee kaikkee EI NIIN positiivista itestään ja ei koskaan muista niitä hyviä puolia. Vanha Laura on jossai ihmeellisessä paikassa, haluun sen takas.
Mut joo, ei mul muuta. Laitan täs joskus tulemaan sitä kaveri ja tärkeiden ihmisten postausta, kunhan saan kuvia muokattua. Toivottavasti teillä on ollu kiva torstai ja vielä paremi perjantai huomenna. (= Yritän olla pirteä huomenna siellä kirkossa ja laulaa nätisti, uskoiski :D Don't you guys stop believing ! Hejssan !
9 päivää jouluun.
ps. Ens viikolla parturi, new hair cut, new color.








Hei Laura! Mä olen nyt vähän aikaa seuraillut sun blogia ja mun käy sua sääliks, koska näyt läpi käyvän surullisuuden tunteita lähes joka päivä. Alemmuuskompleksista puhumattakaan. On kuitenkin tosi hieno juttu, et kirjoitat kaikista asioista tänne sun blogiin, sillä kirjoittaminen yleensä auttaa tunteiden käsittelyssä.
VastaaPoistaTiedän, että sulla on ihania ystävi ä ja ihan varmasti ne haluaa ja osaakin tukea sua parhaalla mahdollisella tavalla. Jos sulla ei vielä ole sitä sydänystävää, niin saat sellaisen ihan varmasti jossain elämäsi vaiheessa, sillä suhun ei voi olla ihastumatta ihmisenä. Toisekseen, hoikkuus ei tee onnelliseksi..Voin sen kertoa omasta kokemuksesta. Mulla on ollut ihan sama ”toive” kuin sinulla, mutta jo sen osittainen täyttyminen aiheutti tuplasti ongelmia ja vaikeita ajatuksia. Toivon et näkisit, kuinka hoikka sä olet jo valmiiksi. Sillä jos sä olisit tuosta yhtään laihempi, niin näyttäisit liian laihalta, melkeinpä ”sairaalta” :/
Sulla on ihana tyylitaju ja näytät aina siistiltä, kun sut näkee koulussa. Mä olen aina ollut enemmän ja vähemman kateellinen sulle sun kauniista hiuksista. En oo koskaan nähnyt kenelläkään niin ihania & kauniita ja kiiltäviä hiuksia kuin sulla. Tiedät just tosi hyvin millaiset hiukset sulle sopii! Lisäksi sä olet kaikista kaunein ihminen maailmassa meikittömänä. Kellään muulla en ole nähnyt niin nättejä silmiä, kuin sulla. Aina vaan jaksan ihastella kuinka kaunis ja söpö tyttö sä olet! Tarkoitan sitten ihan joka ikistä sanaa, eli älä luulekaan, et valehtelisin sulle päin naamaa. En vois tehdä sellaista missään tilanteessa!
Lisäks, sun lauluääni on tosi tosi kaunis & se, että nautit laulamisesta myös näkyy. Mä antaisin mitä vaan, jos saisin sun lauluäänen ja rohkeuden esiintyä. Mun mielestä olisi tosi hyvä juttu, jos vaikkapa keräilisit tärkeiltä ihmisiltä kommentteja sinusta johonkin vihkoon. Sitten aina jos susta tuntuu pahalta, niin voit selailla sitä.. Tuntuu ihan varmasti edes vähän paremmalle. :-)
& muista, et kaikki käy läpi näitä samoja tunteita joskus elämänsä aikana. Itse asiassa ne, joista saatat ajatella et niillä menee hyvin + ne on kauniita jne, saatta itse asiassa just hirveän meikkivuoren sun muiden juttujen vuoksi kärsiä pahoista itsetunto-ongelmista. Siksi kaikkien pitäisi ottaa susta mallia, sillä osaat vahvasti olla oma itsesi. Se on asia, jonka vaan harvat osaa maailmassa. Ja maailmassa on vain yksi sinä ja sinä olet juuri paras olemaan sinä. Kukaan muu ei siihen pysty. Sä olet ainutlaatuinen ja tärkeä juuri sellaisena kuin olet ja sun ystävät & perhe rakastaa sua juuri sen vuoksi. Ethän säkään rakasta ystävääsi (esim) vähemmän sen vuoksi, jos sillä on iho huonossa kunnossa joku päivä, tai jos sun ystävä ei osaa laulaa niin hyvin kuin sä. Luulenpa, ettet myöskään rakasta ystäviäsi heidän painonsa tai ulkonäkönsä vuoksi enemmän tai vähemmän. Eli, voidaan vetää johtopäätös, et kukaan sun ystävistäsi ei rakasta sua vaan yhden tietyn asian takia, vaan kokonaisuutena, juuri sellaisena kuin olet. + Kaikista tärkein asia on se, et sulla on hyvä & kultainen sydän & olet luonteeltasi aivan ihana, vähän niinkuin pikku-enkeli :-)
Apua, kiitos ihan tuhannesti sulle ! Aloin itkemää ihan hirveesti ku luin ton sun kommentin. Kiitos oikeesti ihan kamalasti sun kehuista ja kaikesta, oon nii heikkona ja aina yksin iltasin aattelen aina itestäni kaikkee hirveetä. Vihaan sitä yli kaiken ! Nyt ei kyllä oo yhtään huono olo ja tästäki päivästä saattaa tulla tosi hyvä, sun takia :) Kiitos aivan miljoonasti ♥ ! Voisin nyt halata ja suukottaa sua :')
VastaaPoista