keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Sing it out.

Heissan ! Eilen oli se esitys(-kset) ! :D Ne meni toooooooooosi hyvin (: Sillon ku esitettii kaikille oppilaille nii mua hermostutti vähemmän :0 ihme. Mut joo lol :D siinä koululaisesityksessä ku me tultii sieltä pukuhuoneista nii juoku vislas sieltä yleisöstä. Yleisö alko nauraa ja meki sit vähän niinku hekotettiin siellä lavalla. Mua nauratti koko sen esityksen ajan vaan ja hymyilin koko aja ku oli nii hyvä olo siellä lavalla (: Sitku tultii siinä lopussa kaikki siihen riviin nii katoin vaa yleisöön ja hymyilin. Oli nii hyvä olo. Tulin sit takas sinne yleisöön istumaa nii kaverit kehas vähäsen et: "se meni hyvin" yms. Angsti tuli sit takasi ku Roosa laulo Näiden tähtien alla. Alko itkettää ja mietin taas kaikkee, en tykänny. Siellä ilta-esityksessä mua hermostutti se esiintymine paljo enemmä ku sillo päivällä ): ku ootettii siellä, et päästäs lavalle nii melkein rupesin itkemää ku Aino laulo. Oli kauheeta pidättää sitä itkua, oisin halunnu vaa rupee pillittää ja rääkymää. I wasn't okay. 
Tuntu sillo illalla, et oon kauheen erilaine ja outo. En tuntenu itteeni hyväks ja koko aja teki mieli mennä ja pestä meikit pois ja mennä laulamaa itkunyyhky lauluja vessaan. Ehkä mä sit oon jotenki outo, en tykkää, ja siinä samalla tuli alemmuuskompleksi, mut se ei ollu nii paha. 


Iho muistaa jokaisen kosketuksen
mieli noiden sanojen merkityksen
sydän viimein ymmärtää kaipauksen
ja jokainen niistä tahtoo lisää

Tuli tänäänki naurettia Rauskille. Ihan mahtavia juttuja silläki. "Viljami, Make täällä tulin keulimaan faijan autolla" :D Nytki katon tätä Morson 1000 subscriber Speshul "Siel on troll-face ! :D"


Don't piss out the Morso.

Tänää illalla en taida sinänsä tehä mitään kauhee ihmeellistä. Kohta lähen laittaa niitä tulen sytytysjuttuja, käydä saunassa, kattoo telkkaaa, tehä kai joulukortteja ja tietenki laulella. HIH. I feel so stupid
Huomenna on varmaa aika samanlaine päivä ku tänää, angstittaa, ilottaa, naurattaa ja yritän olla ilone ): Miks just nyt on tämmösiä oloja ku on enää nii vähä aikaa koulua ja sit angstin vaa ja ei oo kivaa. Toivon, et joululomasta tulis tosi jeba. Leipoisin kaikkee, kuvailisin, kävisin ostelee mamman kaa jyväskyläs vaatteita, kuvailisin siellä. Hei ja oikeesti ! kertokaa niitä toiveita, et mitä haluutte mun kirjottelevan. Haluutteks nähä enemmän kuvia vaikka esim. mun koulusta, tai kaveripostauksia tai jotaki.  En mä muuta sit teekkää, ku angtsin vaan ja ketää ei kiinnosta pitkä aikane angstimine. Et kommenttia tulemaa jos on edes jotaki pientä toivetta mieles (: Meikä menee ny, heipsun !



2 kommenttia:

  1. Ihana postaus. c: Paitsi angstit poies. Heitetään se morson kanssa kaivoon ! C:
    Hmm, joku kaveripostaus olis varmaan kiva. Tai sitten lähinnä sun elämäs tärkeimmistä henkilöistä (sukulaiset ja kaveritkin varmaankin kuuluu sinne ^^) Hii, toivottavasti sait jonkun hyvän idean sun postaukseen tästä sekavasta kommentista :D

    VastaaPoista
  2. Joo, oon aatellu et ainaki kaveri postauksen teen (: ja varmaa vois veljistä tehä tai oikeestaa koko perheestä voisin tehä (: ♥

    VastaaPoista