Hejssan kaikki rakkaat ♥ Anteeksi tästä kun en oo ihan niinku kirjotellu het miljoonaa vuotee ! Syy löytyy 35 sentin päästä minusta, eli netti. Se sit päätti kerran tossa joskus marraskuussa tai joskus pätkästä ja sit olin ihan et jes, mut onneks on olemassa Pekka joka laitto sen taas kuntoon (: Mut joo, on tapahtunu kaikkee ja oon ollu kaikkialla. Mm. Maata Näkyvissä - festareilla, konvassa/-issa, kuvaamassa lehvaa sun muissa. Huomenna on kymmene aikaa taas menos kuvaamaa lannelle leffaa, viimeset kuvaukset muute ! :D
Olo tila:
Hassu, alemmuuskompleksi, ikävä, ehkä hiukanpikkuisen itku. Haluisin tällä hetkellä sinne, missä mulla on ihan parhain olla ja en oikein ees tiiä mikä se paikka on. Mulla on lähipäivinä ollu ihan niinku sellane teiniangsti taas ja sit en pysty itkee (tai no se itku ei vaa tuu) ja sit se kaikki jää sinne sisälle ja oon taas seuraavana päivänä sellane jeeyritän olla angstimatta. Joku saa kohta tulla vetää mua turpaa tai puristamaan sen itkun ulos musta >:| nyt on just sellane "kun mikään ei tunni miltään~"-olo.
Ööö en yhtää tiiä mitä mä kirjottasin, ku en halua vaa valittaa mun oloa vaikka seki helpottas mun oloa eiku mitäöö jeejoo. Noh, käytii keskiviikkona Emman kaa raamiksessa ja sain neljännen merkinnän riparihaitariin♥ Emma on taas laukkaava puhveli ja mä oon läski mursu joka ei jaksa juosta :D Juu ja tänää käytii minä, mamma, Sari ja toine Laura koskella lauantaishoppaamas <: Ja oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnelline ku sain ostettua uudet farkut ja niitten kaa ihanan flanellipaidan :) Maanantaina kouluun ne päällä HIH.
I heard that your dreams came true.
Oikeesti, ei kakka mun kanssa ! Miks mää angstin taas täällä ? Kuuntelen Adelen Someone like you. Auttakaa mua, viekää tää jonnekki mäkeen ja polttakaa poroks nii et se ei pääse riivaamaa mua ! Ja antakaa mulle aina sellasia ajatuksia et ne ei johda taas tähän JOKAPÄIVÄSEEN angstiin ja sit kidun taas jossaki itekseni. Varmaa tulee hulvaton ysiluokka ku kaikki tosiparhaat ystävät lähtee jonnekki huitsin nevadaa opiskelemaa ja nään niitä vaa kerran viikossa eli perjantaisin nuorteilloissa. Kaipaan mun ystäviä, niiden kanssa en oo melkein koskaan tälläne tai noh (:: oon kyllä, mut siis niiin. Nytki vaa yks hali vois auttaa mua. Tulkaa tänne ja tehkää mun huomisesta parempi.
"But atleast I have you
old, faithful Kaappi."
Mun blogiki kärsii tästä mun jatkuvasta teiniangsteilusta o: kohta koko blogi on täynnä vaa angstangstangstangst ja angst ja sit oon iha angst. HEH. Nojoo,vähä mietin et voisin tehä uuden blogin, mut mietin viel, mut nyt lähden nukkumaan, tai ensin käyn alhaalla ja syön ja sit pesen hampaat ja jee ja joo ja öitä.
I want to apologize
for being like this.
I don't like the way
I am in this moment,
it's killing me.







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti