torstai 29. joulukuuta 2011

Not again.

Moooiii! Mitäs mun pienille kultapörriäisille kuuluu ? No se on hyvä jos kuuluu hyvää koska mulle ei kuul hyvää. Katoin tossa Glee'tä netistä. Se on se jakso Tälläiseksi Synnyin ja mulle tuli jo sen jakson alussa kauhee sellane hyi-olo, ku vihaan sitä itessäni ku alan aattelee kauheesti etten kelpaa. Oon iha liianki monta kerta valittanu tänne kaikista mun ongelmista, ja haluisin tehä sille lopun. Tälläki hetkellä vihaan itteäni niin paljon ku aattelen vaa et oon iha tyhmä ku aattelen kaikkee vaikka mun pitäs olla onnelline, et mulla on kaikki hyvin. Haluaisin kaikki muut säästää tältä hirveeltä tunteelta koska kukaan muu ei ansaitse tälläsiä ajatuksia, en kyllä edes minäkää ansaitsis. Oon aatellu, et alan liikkumaan enemmän, en oo menny vieläkää kiertämään parkatinniemen lenkkiä. Mulla ei oo yritystä yhtään, ku joku muu saa jotaki aikaseks. Ja taaski huomaan et ryven vaan taas näissä ajatuksissa: "Musta ei oo mihinkää, en saa mitää aikaseks jäkä jäkä jäkä" 





Joten, aattelin tehä tälläsen jutskan. 8 hyvää/parasta itsestäni omasta mielestäni, tai no jaan ne sillai, et ulkonäöllisesti ja henkisesti.eli ei tuu ehkä kaheksaa kaikista. + Ei oo enää nii paha olo ku pääs taas kirjottamaa ja purkaa. ++kuuntelen Glee biisejä :33

Ekaks ulkonäöllisesti:

1. Sormet.
Rakastan mun sormia siks koska ne on hoikat ja sellaset mitä ei kovin monilla oo. + mun kynnet on kans hyvä kuntoset joten se lisää sitä mun rakkautta mun sormiin. Mun äitilläki on tosi kauniit sormet ja meijän suvun muillaki naisilla on (kai) tälläset hoikat ja pitkät sormet. ( ja pyydän jo nyt anteeks jos tää kuulostaa itse kehulta, mut haluan nyt vaa kerätä itestäni hyviä puolia etten koko aja olis vaa kiinni niissä mun huonoissa puolissa. :) kiitos )

2. Hiukset.
Joskus oikeesti mulla melkei menee hermo mun hiuksii, koska ne on kauheen ohuet ja siks menee kovin monesti päätä myöte, mut silti rakastan niitä. Mun oikea hiusten väri on ruskea joissa on vaalean vivahteisia raitoja, tällä hetkellä mulla on tumman ruskeet ja otsis. Ohuissa hiuksissa on se hyvä, et niitä pystyy laittaa helposti ja ne yleensä pysyyki helpommin jotenki ku kauheen paksut hiukset. + mul on luonnonsuorat <3
3.Hampaat.
Ne on valkoset ja valkoset hampaat on ihanat ! tällä hetkellä ne on kyl vähä keltaset koska oon pessy niitä nii huonosti lomalla, mut nii kumminki :D + mun hampaat on suht koht suorat nii ei oo tarttenu mitää rautoja tai mitää. C:
4. Hymy.
En tiiä. Voi ehkä kuulostaa itsekeskeiseltä kehua omaa hymyään, mut tykkään vaa ku mun suu vääntyy siihe vähä typerään virneesee sillon ku oon onnellinen. Nii se vaa menee.
5. Tyyli.
Hihiiii C: parhain kohta mun ulkonäössä. Tykkään mun kaikista vaatteista ja tykkään pitää niitä. Jokasella on oma tyyli jossa on hyvä olla. Oon tosi ylpeeki siitä, et en pukeudu massan mukana. Tykkään koulussa käyttää hameita, löysiä farkkuja, lökäreitä, mekkoja ja kaikkea (: nyt ku sain joululahjaks tän koko puvun nii sitäki varmaa käytän koulussa kivojen pipojen ja paitojen kanssa. Toki mun tyylissä on vähä massaa, mut ei nii hirveesti kumminkaa.

Ja sitte henkisesti:

1. Toivo.
Vaikka joskus meniski huonosti ja oisin iha maassa nii osaan silti aatella, et huomine on varmasti jo ees vähä parempi, mut se tosin on aina vaan sen ängstin jälkee D: mut silti ! Toisilta puuttuu se ns. toivon pilke silmä kulmasta.

2. Lapsellisuus.
Vaikka oon jo 14-vuotias nii osaan vielä pitää hauskaa ja olla lapsellinen. Voin nauraa iha tyhmille jutuille, kattoo lastenelokuvia ( DISNEY FOREVER ) ja pukeutua jjoskus vähä lapsellisestikki. Ei sitä sillai osaakkaa joskus olla kauheen vakava ja aikuismaine. Ei kyl meijä perheessä pysty kauheesti ollakkaa kauheen vakava ku meijä jutut on vähä nii ja näi :D 

3. Piristys.
Se joku hassu pieni juttu täällä mun pään sisällä mikä saa mut piristymään, ja joskus jopa jotkut mun ympärillä olevat ihmiset. Siihe piristyksee liittyy joskus jotkut iha pienetki asiat. Tällä hetkellä kirjat jotka oottelee mua tuolla sängyllä, et menisin lukee niitä (: 

En oikei nyt keksi sit enää mitää, ku on muutenki jo nii hyvä mieli, ettei enää tartte itsetunnon kohotusta <: mut silti on hyvä kirjotella tälläsiä välillä. Kuuntelen tällä hetkellä Artyn biisiä Isn't she Lovely >U< tuiiii. Ihanaaaa kohta mennä lukemaa noit kirjoja jaja kuuntelee mussiikkia (== uuh naminami. Mut joo, voisin mennä tästä ku kohta äiti tulee ja RAAAGEEMUS. Öitä !

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun osaat kirjoittaa itsestäsi näin c: Mutta älä ajattele että tää sun kirjoitus kuulostais mitenkään itsekehulta tai mitään. :--) Hyvä vain että löydät itsestäsi positiivisiä puolia ! ♥

    VastaaPoista
  2. Hihi samaa mieltä Nennan kaa ^__^
    Ja noi mitä listasit on aivan ihania asioita, ja mäki rakastan noita sussa : 33 oot niin ihana pikkusisko♥ Ja se on hyvä että erotut massasta :) Pitää uskaltaa olla oma itsensä. Itse nyt vaan satun viihtymään massavaatteissa :D Ei ole itsekehua tämä ollenkaan. Ihanaa että löydät hyvät puolesi :-------------3

    VastaaPoista