Sinne män. Sakke ja Viivi lähti nyt sitte Austraaliaan. Itketti, mut onpahan sit ainakin joku ihan oikee asia mitä voi oottaa sen puol vuotta, et ne tulee mun rippijuhliin ja sit taas saan nähä ne. (: kohtahan se uus vuoski tulee o: mitähän sitä tekis tänä vuonna ? Mun pitäs äiskän kaa suunnitella jotaki ettei iha oltas vaa kotona. Kai sitä pitäs jotaki tavoitteita tehä vuodelle 2012. Karkkilakon varmaanki alotan ja pitäs sit keväällä pyöräillä kouluun aamusi. Maybe or maybe not.
Voisin täs vaik kertoo itestäni 10 asiaa, ku varmaa osa ei oo sillai saanu musta selvää nii täs ois :
1. Rakastan perhettäni melkeinpä yli kaiken
2. Minulla on pari tositosi hurjan hyvää ystävää ja paljon kavereita jotka nekin on tosi tärkeitä.
3. Olen herkkä.
4. En osaa rummutuksen peruskomppia.
5. Osaan itkeä paremmin kun on ihmisiä ympärillä kuin vaikka yksin jossakin.
6. Rakastan brittiläisiä sarjoja (Skins - liekeissä, Harry & Paul, pikku-Britannia yms.)
7. Asun maalla, mutta tykkäisin myös asua kaupungissa.
8. Tykkään romantiikasta ja varsinkin jos se tapahtuu minulle itselleni.
9. Laulan paremmin kun olen yksin eikä kukaan kuuntele.
10. En pidä selän takana puhujoista, koulukiusaajista, mollaajista sun muista. hyi olkoon. ):<
Huhhuiii vois lähtee unten maille. Huomenna ehkä sit serkuille käömää tai sit vaa ollaa kotona ja touhutaa. Kanin häkin ainaki siivoon sitku herään ja syön PALJON kaikkea namnam. :3 + varmaa ikävä on kova kans huomen. Öitä guys !
Check this :D Uutukaiset hiukset !




















Sun hiukset on ihanat :3♥ Kuvien perusteella tais olla aika hauska joulu teillä c:
VastaaPoista