Moi (: Nyt ois sit se kauan odotettu LOMAei tosin tunnu yhtää siltä o:
mut eilen oli ihan mahtavaa Maljon ja Ansan kaa :3 Opettelin HyunA'n Bubble Pop tanssin. Tuli kyl iha oikeesti ihan kunnolla hiki siinä samalla ku opeteltii sitä :D eilen myös siivottii, kuin myös tänää. Huone uudessa rempassa. Pöytä siivottu ja muutenki siistimpää :) haettii äitin kaa kuusi jo olkkarii, siel se kököttää. :3 huomenna koristelen sen sit, tänää Sakke tulee ja me pelataa koko ilta Wii'llä :D mun pitäs tehä ne meikit ja sit laittaa se kuva sinne Rauskin sivuille ja pitäs pakata kummitädin lahja. Huhhuh, noh teen sen eka ja sit meikkii. Huomenna yritän olla tulematta koneelle koska aatto. Mut teen sit eriksee jouluaatosta postauksen :) okeii,no ei mul varmaa oikee mitää muuta. Vähä tylsä tämmöne postaus. Laitan viel tokarin tähä
Äidinkieli 7
Englanti 8
Ruotsi 8
Englanti 8
Ruotsi 8
Biologia 8
Fysiikka 8
Uskonto 9♥
Matikka 8*
Terveystieto 8
Historia 7
Valinnainen kotitalous 9
Valinnainen käsityö 8
Liikunta 8
Valinnainen liikunta 9
Liikunta 8
Valinnainen liikunta 9
Ja olen tosi tyytyväinen :)
hähä :D Girls' Generation < 3
Joo, no ei mul muutaku OIKEIN MAINION MAHTAVAA JOULUA JA HAUSKASTI PÄRISEVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE !
Rakkaudella, Lauranne


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti