keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Rajulle riemulle koittaa raju loppu, loistonsa hetkellä se tuhoutuu, kuin tuli ja ruuti toisiaan suudellessaan.

Heej ! Tänää oli ne pikkujoulut :D Oli aika jänskä meno. Ei yhtää nii hyvä ku viime vuonna ): mut ainaki täs päiväs sentää oli aivan mahtavia ja ihania asioita. ykkösenä oli ehottomasti se ku Emma katto sen kortin ja alko nauraa sille jeibiille siinä kaiken keskellä :D:D (eli Justin Bieberille jolla on viikset) unohin ottaa siitä kortista kokonaa kuvan o:! no,joskus sit lomal otan ku meen Emmalle ;) ja toisena taas se ku Miika avas sen lahjan ja näki sen MLP-värityskirjan :D ja kolmantena oli lahjat (HEH materiaalirakkaus) ISO KIITOS KAIKILLE JOILTA SAIN LAHJAN :) siinä tais olla kaikki. Huomenna meen sitte Ansan kaa Marjolle ja me tanssitaan ja lauletaan ja käydää kahvil ja kaikkee mahtavaa ! :) 

Täs pitkästä aikaa mun OMIA kuvia :D

 Moonman

 in the hoods





 Big sister & Big brother :) < 3






Enkun vihko love !

Oon iha rakastunu tähä yhteen paitaan minkä Viivi toi mulle ! Se on tälläne ihan hurjan löysä, se tippuu aina toiselta olkapäältä ja on tämmöne pitkä, et voisin jopa pitää tätä ilman mitää housuja (tietenki legginsit) lovelove ! Laitan tän varmaa huomen, ku täl on nii hyvä tanssia ja liikkua nii on sit helpompi tanssii siel Maljon luona :3 oeoeeee huomen lomaaa ! Ja lauantaina joulu :))))) (kaksariii) huomen tai perjantaina joulusiivoo ! Aika jeesii sillai siivota, en tiiä yhtää miks :---D en tiiä kyl, et joudunko siivoomaa vaan oman huoneeni vai koko yläkerran. Noh, ei sil väliä :) kunha jouluna on puhasta ja kivaa. Vähä ihanaa ! Jouluna tulee aina niitä piirrettyjä ja se Lumiukko elokuva :33 awaw. En jaksa oottaa yhtää !

uuhjee Idän Ihmeet Maata Näkyvissä-festareilla :) !


 oeoe nuhanenä karvapallo :D

 yksinkertaisuudessaan nämä henkilöt ovat aika rakkaita.


Äää, nää on nii hassunihanan kuulosia ! :3 tuituiiii kuunnelkaa ny :

Geegeegeegeebeibibeibeibeibi ei pysy peräs !

tuiiii :D

 ilmeee :D cee Maljo :)

 Joel:D
 
Sakke soitti äske ja sano, et mee kellarii saksien kaa ku muuten morso voi tulla :D okei, ei sieltä tullu mitää morsoa, mun piti ettiä yhestä pahvilaatikosta sen joitaki kenkiä. Ei löytyny, mut ku tulin sinne kellarii nii siinä rappusten alapäässä oli hiirulaine, kuolleena :C Reijo ilmesty sit sinne, kai havaitsi kuonollaa, et ruokaa on tarjolla. omnom. Sakke tulee perjantai iltana kai :) jeejee ! Mul on iha tanssi olo ! Voisin opetella jotaki tanssia täs, katsotaan katsotaan. Ei oo kyl ihan hirveen isot puitteet tanssia täs mun huonees nii menee pian järki mulla, mut jos ei tänää tanssita nii huomenna ainaki ;>






Hiiii iha randomeja kuvia o: kaikki iha eri tapahtumista / paikoista. Noo,tos on koko aja Picasa auki nii muokkaan vaa koko aja jotaki. NIIN TOSIAAN, se mun juliste projekti ! Täs ois miltä se näyttää valmiina :

Työpöydän ylennys eiku :D

Ja sängyn yläpuoli (huomatkaa reijo tuolla :3 < 3)

Ei mul oikei taida olla enää mitää, ja nääki on vaa ollu tälläsii ihme höpötyksiä. Noh, nauttikaahan kuvista. Ja muistakaa ! Enää kolme päivää jouluun ;3 Remember to be nice ! Ja muistakaa juoda glögiä. Heippa :) !

Ps. Ruotsin koe :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti