maanantai 12. joulukuuta 2011

I smile because I've known the suckness of the life :)

Heimoi päivää ! Tänää ei ollu (köhtaaskaanköh) oikein sillei hyvä päivä. Ainoa hyvä asia tässä päivässä oli Teea♥ ruotsin tunnilla, paritanssit ja suklaamunkki minkä ostin ennen musikaalia markkikselta <: Ja nyt tällä hetkellä mulla on täyteläine olo, koska kävin syömässä. Nytki syön, luumirahkaa OM ! Luin tänää jopa hyvin tunnollisesti fysiikan kokeesee. Kirjotin kaikki tärkeimmät asiat kahelle lapulle ja joitaki asiat sit luen vihkosta. Toivon, et se menis hyvin. Lähetän toivomuksen vielä illalla isommalle jehulle ennenku meen nukkumaa.


Huomenna on sit meijä koulun se konsertti. Me tanssitaa siel sellane tanssi nimeltä kaheksu ja moon iha jännäkakka pöksyissä ! Ootan niiiiiin paljon sitä esitystä, mut siitä meijä lavasta kuuluu sellane kiva pauke ku me tömistetää sitä lavaa :D Pitää muistaa aamulla ottaa ne vaatteet ja ne kengät mukaan. Muistin äsken ku olin syömässä, et tänää tulee Glee o: hyvä et muistin sen ajoissa. Oisin ollu iha ANGSTANGST sit ku oisinki unohtanu se. 

Käytii Hannan kaa tänää Cafe Kardémummassa vähä omnom syömäs. Söin puolukka-valkosuklaakääretorttua ja join kahvikaakaota. Pitää käyvä ostaa äitille sieltä joululahjaks teetä tai keksejä (--: Tai sit meen kiertää kirppareille ja ostan sieltä kaikki lahjat koska halvempaa. Ite ainaki teen kaikki kortit, ja niitäki teen ne kaks (or kolme) Itkin tänää sillai kunnolla pitkästä aikaa musikaalissa, se oli aika vapauttavaa ja kivaa, ku en oo pitkää aikaa itkeny. Se haittaa mua aika paljon, ku se on kaikkein parhain tapa purkaa kaikki murhepurhe, mut ehkä nyt vaa on sellane aika et ei itkusta nii paljon. I'll be alright.


No oho, kello on nähtävästi jo puol kaheksan. Taidan tässä viel käydä facessa ottamassa ne vaatteet ylös mitä me huomenna tarvitaa. Joten nähdään rakkaat lapset C: Antakaas kommenttia et mitä postauksia haluisitte nähdä ja mitä kuvia toivositte et laittasin tänne :) Ei mul muuta, heips !



4 kommenttia:

  1. tää sun blogi on nii ihana♥ tulee aina hyvälle mielelle jotenki ku lukee tätä :3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Iitu (:♥ oisko sulla joku postausehdotus/toive minkä haluisit et teen ?

    VastaaPoista
  3. tee joku semmone kaveripostaus missä on paljon kuvia ja kaikkea!

    tule sinäki minu blogin lukijaks -> http://justlikemaisku.blogspot.com/ :3

    VastaaPoista
  4. Joo,aattelinki, et voisin tehä jonku sellasen kunhan saan muokattua kuvia ja laitettua niitä tälle koneelle niin totta kai teen ! (: ja minäpä laitan itteni lukijaks ;) ♥

    VastaaPoista