maanantai 19. joulukuuta 2011

Good days, best memories.

Hei kaikki rakkaat karvaiset kakkapäät ! Tänää oli aivan mahtavan ihana päivä :) Mut ekaks kerron eilisestä:
Sunnuntai 18.12. käytii ostaa äitin kaa lahjoja ja Sakke&Viivi tuli meille. Sain Viiviltä kasallisen kaikkee vaatteita ja sen sellasta. + voin pitää maksullisia peli-iltoja ku sain niiden matkan ajaks Wii'n meille ;) Et meille vaa ! (1o% tuotoista menee sit Sakelle ja Viiville) Tuoksun tällä hetkellä iha hajuvedelle ku menin suihkuttelee sitä mun käteen ja se sit levähti vähä muuallekki :D ei täs misis. Tänään sit oli viimesen kerran musikaali </33 ja meil oli sellane et aina yks meni piirin keskelle syömään Paula-vanukasta ja jokane kävi sanoo siitä positiivisia asioita. Se oli tosi ihana juttu ! Olin viimene ja sen jutun aikana heti ku eka kävi sanoo mulle sen nii aloin itkemää. Oli niin ihanaa kuulla kaikilta ihania kommentteja. Tässä vähän pari kommenttia:

"Äärettömän söpö"
"Maailman paras pikkusisko, ei tartte itkeä!"

"Ihana persoona"

"Oot sie kyl sellane !"

"Erilaine hyvällä tavalla"

Kiitos teille kaikille ! Meijän koko musikaaliryhmä on tullu mulle jotenki sellaseks toisenlaiseks perheeks (: Sinne on aina kiva tulla. I love you all ! 


Pilvi sit myös anto meille sellasen tehtävän lomaks, et me tehtäs itellemme tsemppi biisi. Tiiän jo oikeestaan mistä se laulu kertoo (: alan vaa miettii niitä sanoja nii kyl se siitä lähtee ! Täs ois yks tsemppi biisi kans mikä auttaa mua aina jaksamaa >


Ihana Rachel, ihana Rachelin ääni :)

Käytiin tänää myös meijän ala-asteen joulu(kuusi)juhlassa. Tuli niin paljon muistoja mieleen ja haluaisin vaa palata sinne heti huomenna. Kutoset pääsee huomenna saunaa ! Mäki haluun :( Ihania muistoja, ihana ala-aste. Mut joo, kaipaan sinne joskus ihan liianki paljo, mut sieltä on myös ikäviä muistoja, mut ehkä enimmäksee hyviä muistoja. Kaipaan, mut kaipauskin helpottaa.

Huomenna on varmaa aika tavalline päivä. Meillä on joku lenkki valinnaisessa liikassa, käydää juoksemassa, hyi en oikeestaa tykkää, ku oon nii huono juoksemaa ja mun kestävyys on kans huono ): Pitää hävetä silmät päästä. No ei voi mittää. Koulu jälkee on tukareiden ne pikkujoulut ja korttien tarkistus. Varmaa aika jepa meininki (: mut joo, mä lähen nyt nukkumaa (jos vaan saan unta) ja aamul sit lähetää aikaseen äitin kaa, ku mennää kauppaa ja nostamaa rahaa. Heippa ! Pitäkää kiva viimene viikko :) Stay positive.
Rakkaudella, Lauranne.

1 kommentti: