Moiiii! Huomen sit ois vuoden viimene päivä ): Menny kamalan nopeeta tääki vuos ! Mihi ne vuodet karkaa ? Noh, ei sitä kukaa tiiä. Tänää sit aattelin tehä sellasen pienen muistelun koko vuodesta.
No sillon iha tän vuoden alussa muistan ku olin iha in love. Ja muistan vielä kuinka rakastin sitä tunnetta ku se yks tietty henkilö aina sai mut hymyilemään kun katoin sitä. Eipä se ensi suudelmakaa mitenkää hassumpi ollu, sen muiskun kyl muistan ehkä ikuisesti my whole life. Sen jälkee olin iha JEEJEEJEEAPUAAPUAIIIIIIIKK :D niinku nyt yleensä ollaanki. Siitä se kaikki sit lähti. Ruvettii seurustelemaa ja oltii yhessä ja sillei. Mulla meni koulussaki tosi hyvin vaikka välillä ei kiinnostanu yhtää. Muistan myös sen ku meille kerrottii ketkä pääs tukareiks: Oltii syömässä minä, Lode & Emma. Eeva tuli sit juttelee ja sano et: "Ainii ! Te kaikki muute pääsitte tukareiks" Olin niiiin ilone ja hymyilin sit koko päivä. Ähähäää muistan myös sen surkeesti menneen maantiedon koe 5 :D:D voi niitä talvisia päiviä millon myöhäsistä musikaaliharkoista menin sinne matkahuoltoon ja se eräs oli siellä, melkein aina se tuli mun kaa samaan linkkiin ja sit juteltii. Voi että ! Musikaalin ensi-ilta :):) voiii ettää se tunne sillon ku pääs esiintyy ja sitte yhtäkkiä oltiinki jo kaikki siel eessä kumartamassa yleisölle (: Koululaisesitykset mua kaikista eniten jännitti, mut neki meni tosi hyvin. Tanssisadun esityksetki ai että :D menin kouluun aina ne meikit naamassa ja kaikki katto sillai höö what.
Winter och
Spring
Kaikkee muistuu mielee. Äskenki muistin sen yhen kuviksen tunnin millä juttelin Emman kanssa mun ongelmallisesta rakkauselämästä. Siitä se kaikki ahistus lähti. Tuli tokareitten jako päivä. Tunsin itteni sillon iha hullun rumaks ): mut ainaki olin onnelline tokariini: kuus 9 :) ja myöhemmin sit sain tietää et järkkäri on tulossa postissa mulle. Kiitos Äiti, olet rakas. Sit tuli elokuvan kesäleiri eli mentii joka päivä kansakoululle tai lukiolle missä tehtii liikunnallisia harjotuksia noin 90 minsaa ja sit 3-4 tuntia käsiksen tekoa kansakoululla. Se viikko oli tosi kiva (: muistelen sitä lämmöllä. Sit tuli se viikko ku äiti meni 3. Leirille ja mä jäin kotii Erjan kaa. Seki viikko oli yks parhaista kesälomalla <: Katottii twilightia, juteltii kaikkee, käytii mansikkaniemessä ja pidettii muuten hauskaa. Sen samaisen viikon perjantaina sit oli NE kohtalokkaat kesämarkkinat :D ne markkinat alko oikein mukavissa merkeissä kun henkasin Janikan ja poikien kanssa siellä kylillä. Se eräs tiettykin oli siellä, mut hehheh:) eipä sitte muuta. Lähettii sitte Mansikkaniemeen ku ne yhet oli siellä uimassa. Lähettiin sieltä sitte ja Markus lähti rissattaa mua :D sitte mentii alamäkee ja voitte arvata loput. That is correct ! kaaduttiin ja minä olin se joka kärsi. Sain kivan haavan jalkapöytään jota sitte hoidettii noin kaks viikkoa lomasta. Se tulehtuki ja turpos aivan hirveeks nakkimakkaraks :):) iha nice. Ja sitte siitä perjantaista se lauantai nii kävi juttuja. Rakkaus ei kukoista heikentyessään, se kärsii ja kuihtuu pois. Eli Broke up. AnimeConi oli kans ihan mahtava ! Näin eka kertaa iha in real life Nekon, Giian, Anzun, Kyöstin ja muun porukan. Muutenki oli ihanaa käudä Turussa ku siel oli nii kaunista (: Kuvia löytyy koneelta.
Summer
Sit loppu kesäloma ja tuli syyslukukausi. Olin taas in love mut se ei kestäny kauaa koska en saanu vastakaikua. Toisin kuin olin kuvitellu vanha suola alko janottaa ja niin. Syksy alko menee koulussa sillai iha jeesisti, mut jossaki vaiheessa en jaksanu yhtään mitään. Ahisti kauheesti kaikki, suretti maailman eniten, olin iha jotenki jossaki syysmaannoksessa (HÄ :D podsoli hih) mua väsytti kaikki ja äitiki huolestu ettei mun hemoglobiinit ois alhaalla, mut onneks se oli vaa väsymystä. Sain kokeista 7, 8, 7, 7, 7 8 8 jne. Äikän kahesta aineesta tuli 9sit ja olin iha ihmeissäni, mut se ei kyl näkyny mun äikän numerossa et kiitos rehtori tosi paljon :) mut no wat ever. Se vanha suola janotti nii paljo, et oli pakko jotenki saada se paha olo pois joten siinä sit kävi nii et oltii taas yhessä. Tällä hetkellä oon sinkku nii voitte arvailla mitä kävi. Musikaali alko olee mulle yks maailman tärkeimmistä asioista ystävien kanssa ja mun olo helpotti aina ku sain kaks kertaa viikossa antaa kaiken tulla vaa ja sain puhua kaiken pois (+itkun kanssa jos itketti) menetin yhen ystävän jota en kumminkaa sit menettäny vaan me ollaa vieläki sillai hyviä kamuja (: lähennyin monen sellasen kanssa jonka kanssa en oo enne ollu. Joo no nyt ei olla edistytty tässä kertomisessa yhtää ):< mut joo, sit tuli viimene koulupäivä ja saatiin tokarit. Joulu oli maailman parhain. Sakke ja Viivi lähti tänää aamulla austraaliaan ja oli vähä haikeeta, mut ei se sillai harmita ku kumminki nään ne (: Ja sit ollaanki jo tässä. Kiitoksia vain kaikille ihmisille jotka ovat olleet tämän kuluneen vuoden mun seurassa :D Ja pitäkäähän railakas uus vuos. Minä ainakin pidän ;) Wii, here I come < 3
Erityiskiitokset,
Omalle äidilleni joka olet aina lohduttamassa ja nauramassa ja hulluttelemassa. Eletään taas yks mahtava vuosi yhdessä C: Ja muullekki perheelle. Rakastan teitä kaikkia !
Mun maailman rakkaimmille ystäville: Emmalle,Vilmalle,Kertulle, Marjolle, Ansalle, Patrikille (a.k.a Pate) Saulille, Joelille, Miikalle, Lodelle, Katalle, Markukselle, Jokelle, Rasmukselle, Iirikselle, Nooralle, Teealle, Hannalle, Sofialle, Pepille, Eevalle, Venlalle ja monille muille joita en tässä nyt muistanut mainita. Muistakaa tämä: Ootte mun syrämmes ain <: Love u guys. monta sydäntä.
Musikaaliporukalle, Ohjaajalle Pilville, näyttelijöille, laulajille, tanssijoille mitä ikinä oottekaa ens vuoden musikaalissa :D:D Eli Marjolle, Ansalle, Iirikselle, Viiville, Johannalle, Saralle, Jennille, Marialle, Roosalle, Joelille, Saulille, Seelalle, Marikalle, Kielolle, Tiinalle ja Emmille C: Teijän tuen ansiosta oon jaksanu vaikka kuinka pahat päivät.
Tanssiryhmälle, Emmalle, Venlalle, Eevalle, Mintulle, Reetalle, Tildalle, Katalle ja tietenki meijän maailma mahtavimmalle opettajalle Riikalle. Sheikataan buudia enski vuonna ;)
Ja viimesenä elokuvaporukka, Ohjaaja Janne, koreografi Riikka. Teille kiitokset ja muullekki porukalle ! Tiiätte kyllä keitä tarkotan (:
New Dreams,
New Hopes,
New Love(s')
New Change,
let's not fuck it up this time (:




i love you♥
VastaaPoistaTuitui, oletpas ihana♥
VastaaPoistaI love you too honey♥
VastaaPoista