keskiviikko 8. helmikuuta 2012

There will be light on the hall, if you ever come back to me (:

Moi kakkapäät! Tänää ois vähä sellasta ohjelmaa ku PewDiePie'n livestreamausta! Se alottaa ysin aikaa joten täs on viel aika kivasti aikaa, käyn sitä enne suihkussa ja pesen hampaat et pääsen suoraan koneelta nukkumaa :) Tässä postauksessa kiitän mun AIVAN ihania lukijoita! Teitä on jo 46 gillar du all! 


Eilen latasin sen Skypen mun koneelle. Toimii tosi hyvin! Lisää jopa kontakteja :D juttelin siinä sitte Saulin, Miikan ja Valtterin kaa. Pakko myöntää, et se oli iha hämmentävän kuulosta ku joku koko aja höpöttää korvaan :D tuhisin kuulemma koko aja omaan mikkiini :< Pakko myöntää et ei se mikää turhakaa keksintö oo! Pitäs jutella Saken ja Viivin kaa tässä joskus ku on aika ikävä jo D: 


Lode käväs meillä! Oli aika seko meno :D katottii Lord Of The Rings: Return of the Kingkuolattii Legolasta..... taas vaihteeks :P kello näyttää nyt niin paljon, et mä rynnin suihkuun! Hyvää loppu viikkoa teillekki rakkaat lapset




You make me better!

2 kommenttia:

  1. MMMH LEGOLAS♥ oi että mun eka elokuvarakkaus

    VastaaPoista
  2. Aaaaah Legolas ♥ eijumankekka :----D ja heiheihei jutellaas skypellä joskus, mikä sun nimi on?

    VastaaPoista