Eilen latasin sen Skypen mun koneelle. Toimii tosi hyvin! Lisää jopa kontakteja :D juttelin siinä sitte Saulin, Miikan ja Valtterin kaa. Pakko myöntää, et se oli iha hämmentävän kuulosta ku joku koko aja höpöttää korvaan :D tuhisin kuulemma koko aja omaan mikkiini :< Pakko myöntää et ei se mikää turhakaa keksintö oo! Pitäs jutella Saken ja Viivin kaa tässä joskus ku on aika ikävä jo D:
Lode käväs meillä! Oli aika seko meno :D katottii Lord Of The Rings: Return of the King♥ kuolattii Legolasta..... taas vaihteeks :P kello näyttää nyt niin paljon, et mä rynnin suihkuun! Hyvää loppu viikkoa teillekki rakkaat lapset♥
You make me better!



MMMH LEGOLAS♥ oi että mun eka elokuvarakkaus
VastaaPoistaAaaaah Legolas ♥ eijumankekka :----D ja heiheihei jutellaas skypellä joskus, mikä sun nimi on?
VastaaPoista