Heeeiii ! Ja nyt tosiaan on PERJANTAI :D ♥ love it! Ja pöytäkone sijaitsee nyt täällä minun huoneessani C: Pakko sanoa pari asiaa tästä: Tää ei asenna skypeä, eikä Picasaa ja ON_AIKA_SAIRAAN_HIDAS_! voi olla että palaudun takasi toho vanhaa koneesee >:( murr.
Tää loppu viikko on menny aika hyvi. Eilen oli vaa iha angsti olo tuol musikaalissa ): Perjantai sit oli taas se parhain koulupäivä :D ainaki melekee. Kohta tossa pitäs sit nuorteiltaa lähtee (: en ookkaa pitkää aikaa ollu nii kivaa taas mennä :3
No juu! Ei mulla kai nyt muuta ollukkaa :---D aika hävyttömän tylsä postaus! mut jos huomenna tuun koneelle ja jos jaksan nii kirjottelen jotaki viikosta tai muusta ajatus maailmasta. Heippa! Hyvää perjantaita kaikille (:
♥



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti