perjantai 3. helmikuuta 2012

It's FRIDAY FRIDAY

Heeeiii ! Ja nyt tosiaan on PERJANTAI :D love it! Ja pöytäkone sijaitsee nyt täällä minun huoneessani C: Pakko sanoa pari asiaa tästä: Tää ei asenna skypeä, eikä Picasaa ja ON_AIKA_SAIRAAN_HIDAS_! voi olla että palaudun takasi toho vanhaa koneesee >:( murr. 


Tää loppu viikko on menny aika hyvi. Eilen oli vaa iha angsti olo tuol musikaalissa ): Perjantai sit oli taas se parhain koulupäivä :D ainaki melekee. Kohta tossa pitäs sit nuorteiltaa lähtee (: en ookkaa pitkää aikaa ollu nii kivaa taas mennä :3 


No juu! Ei mulla kai nyt muuta ollukkaa :---D aika hävyttömän tylsä postaus! mut jos huomenna tuun koneelle ja jos jaksan nii kirjottelen jotaki viikosta tai muusta ajatus maailmasta. Heippa! Hyvää perjantaita kaikille (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti