Tänää ois sit vähä sellasta hommaa tiedossa et lähtisin vähä monnarille fanityttöilemään Idän Ihmeitä♥ oon ollu ko pari kertaa Valo Paljastaa'ssa, mut tää kerta on iha erityinen koska mä oon ite se rippikoululaine siellä :) toivon tosi paljon et ois kiva meno! Nyt ainaki on kiva meno :D koska lauantai ♥ Oon siellä sillai ns. valmiina ku oon vapaaehtosena jos joku tarttee apua esim. kioskilla tai ovimiehenä. Kiharran hiukset ja laitan kokopuvun päälle sinne! :D kiva erottua joukosta vähäse.
Emman uus tukka! aivan ihanat :3 ♥
Eilen siellä nuortenillassa kävin. En otellu iha hirveesti kuvia ku ei oikee inspannu :D iltahartauden jälkee sitte vähäse itkettii ja kerroin porukalle et mikä on. Oli tosi kivaa ku joku piti kädestä ja lohutti.
Ja sen haluun vaa sanoo et Sofia on sellane ihmine jota pitäs oikeesti arvostaa enemmän koska se osaa olla iha oma ittesä: se pukeutuu niinku haluaa, kuuntelee sellasta musaa ku haluaa ja on iha sairaan kiva tyyppi! Ja sellasta myös haluan sanoo et Kerttu on maailman paras isosisko joka osaa auttaa ja osaa kuunnella ja saa mut aina hymyilemää! Haluisin et Kertulla ei ois mitää murheita koskaan koska se on sellane ihmine jolle ei sovi yrmy naama vaan ilone naama :) Love you both!
Fuck it, fuck you, fuck you all who thinks I'm stupid!
joskus vaan tekis mieli näyttää kansainvälisiä sormimerkkejä koko maailmalle.
Hehe, lissuilin itseni, peilin ja kameran kanssa :D täytyy tässä enne sitä konserttia nii ladata kameran akku, ladata kännykän akku ja soittimen akku! Ja ladata musiikkia soittimelle. Osaapas oikeesti Skrillex kuulostaa niin hyvältä taas kerra :D korvat tärisee ja kohta varmaa räjähtää ku on nii hyvää musiikkia♥ Hyvää lauantaita teille kaikille :) pitäkääs sitte kiva loppu viikonloppu ;) no angst, no cranky face, just smile and drop the bass.
ps. 48 lukijaa! ♥ ♥ ♥
















Laura oot maailman ihanin ihminen ja rakastan sua ihan kauheesti, kiitos kulta<3 c:
VastaaPoistaKiitos Sofia :3 ♥ sinä myös!
PoistaAnteeks jos oon ollu huono isosisko :)
VastaaPoistaNo et ole ollu huono sisko >:o kuka nii on väittäny? Anteeks jos en oo huomioinu tai sanonu sulle tarpeeks kaikkee kivaa! D: anteeks kauheesti ;_; oot just hyvä sisko!♥
PoistaAijaa no hyvääää :)♥
Poista