maanantai 6. helmikuuta 2012

Just teleporting naked guys (:

Hellou! mitäs heebot? mul menee oikeestaan aika hyvi <: Oottelen jo kovasti hiihtolomaa koska RUKA & lanit ;) Ei oo oikei nyt innostanu postailla ku ei oikein tunnu olevan mitää järkee postailla ku ei näis mun postauksissa oo mitää järkee XDD häääh? :D 


Joo no mua alkaa vähä nyppimää tää blogin ulkoasu! mutku en ymmärrä mitää noista koodeista tai mitä onkaa. Ja ois kiva osata tehä joku kiva banneriki! bannerin kyl osaisin tehä! Picasalla jonkunlaisen tekisin ja laittaisin toho mutku ääääaksdfvsd. >: 


Mun maanantai ei menny mitenkää ihmeellisesti: Aamulla heräsin aikaseen ja menin alas. Meikkailin siinä ja mamma ilmesty iha unisen murmelin näkösenä alas :D tuitui! Lähettii siitä sit töihi ja kouluu. Koulussa oli kivaa <: varsinki hissan tunnilla! Porukka oli iha eksyksissä ku ei tiedetty missä on tunti :D minä ja pari muuta meijän luokkalaisista mentii sinne kielikäytävää missä meillä oli tunti. Luokan ikkunasta katottii huvittuneina ku porukka käveli parakeille ja takasi. Musikaalissa kans oli iha jees, nälissäni olin vaa ): 


Tulin linkillä kotii ku äiti oli viiteen asti töissä. Tässä sitä sit taas ollaa koneella ja katotaa Pewdien videoita :D Vois alkaa jotenki ryhdistäytyy tähä kouluun ja opiskeluu. Tällä viikolla mantsan koe :s mut asiat siin kokeessa on aika helppoja (luonnonsuojelu sun muuta) nii ei ehkä hirveesti tartte lukee(?) ja historian tutkielma pitäis tehä loppuu. Teen sodan jälkeisen elämän vapaa-ajasta ja vertaan sitä tähän aikaan. Äikän koe on ens viikolla ja ruotsin koe on kans ennen hiihtolomaa. Huhhuh! Pitää jaksaa et lomalla saa rentoutua!



















Okay, ei mulla muuta ookkaa (: Huomenna kaks tuntia sulkkista Loden ja muiden tahvojen kaa! :D Talille after the school jos ei taas -10000000000000 pakkasta! Heissun :)!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti