Heipsun vain kaikki (= Eilen oli oikein kiva päevä. Perjantai vaan koulupäivänä on vaan nii sellane ärsyttävä ku on lukuaine päivä nii siks, mut päivän fiilikset oli nämä:
Oikein kunnolla alko ottaa nii paljon päästä ja itkettää,
ku sain hissan kokeesta 6 ja sit mulle tuli se olo, et oon iha huono ja surkee
kaikessa ja sit kaikki muutki stressit sun muut tuli mielee nii aloin kesken tunnin sit itkemää.
En häpeä näyttää tunteita muiden ihmisten nähden, mut josku vois olla vaa ja möllöttää.
Mut sit pitää vaa jatkaa eteenpäi ja ei yks koe mua lannista, eikä haittaa yhtää
vaikken pääse konvaa, koska niitä tulee ja menee.
Nauru ja hymy olo mulle tuli enkun tunnilla, ku mentii kielistudioon Emman kanssa ja meille
ei ollu muualla paikkoja ku eturivissä, nii mentii vaa sinne eteen istumaa.
Oltii iha sekolla päällä ja jotaki säädettii. Emma sai mut sit kauhee iloseks ja sellaseks (--:
+´se enkun kuuntelu meni ihan kunnolla hyvin ! Uskon et tulee hyvät pisteet.
ja iso kiitos sinulle Emma rakkahin, että laitoit mut taas hymyilemää ! ♥
Koulun jälkee sit menin kotii ja äitiki tuli sit kahen ihanan kerma+hillo sarven kanssa.
Söin niistä toisen ja sit menin laittaa koneelle kuvia. Äiti teki ruuaks ihanaa broileripataa ja kävin
sit syömässä sitä ennenku menin päikkäreille. Laitoin herätyksen kello viideks, et ehtisin käydä
suihkussa ennen nuorteiltaa, mut sit en halunnu nousta ja jatkoin unia. Äiti sit tuli herättää mut lopulta
kun kello oli varttia vaille kuus. Olin sitte nuorteillas väsyny, vähäse aikaa.
Loppu illan sit olin aikalailla hymyä. Ostettii Hannan kanssa puokkii Ben&Jerry's jätskii,
Cookie Dough ♥ Syötiin sitä sit siellä nuorteillassa ja juotiin Dr. Pepper'iä, ja juteltii
kaikkee. Hanna on ihan mahtava ihminen ! Hän on tosi tärkee mulle ja kaikkee (:
Mentii sit yhessä vaiheessa ulos riehuskelemaan. Aatu otti laadukkaita kuvia meistä
mun kameralla :D En laita tänne niitä, ku ihmiset ei varmaa tykkäis.
Tänää sit oli ihan hurjan mahtava päivä ! Käytii juhlimassa äitin kanssa mun kaiman eli toisen Lauran äidin synttäreitä (: Vietii sinne hyydykekakku, keksejä ja annettii sille lahjaks kävelysauvat. Juotiin siinä kahvia ja syötii keksejä ja jutusteltii kaikkee. Mentii sit Lauran kanssa juttelee kaikkee syvällistä ja niinku yleisesti kaikkee sellasta, oli tosi kivaa avautuu ja puhuu kaikkee. Mentii sit käymää Halpa-Hallissa josta mukaan tuli
uus kynsilakka ja sellane glitterkajaali jota ekaks luulin mustaks liquid eyelineriks, mut jos en käytä tota nii joku kaveri varmaa ottaa sen vastaan mielellään. Syötii siellä halbu-hallissa sit hampurilaiset ja oltii ihan täynnä sen jälkee. Löysin sieltä myös uusia kouluvälineitä: Yhen tussin, lyijykyniä ja lyijytäyte kynän ! Oikein olen tyytyväinen ostoksiini. Käytiin vielä Lidlissä ostaa mässyä omnom. Sit me vietii Laura ja sen äiti kotii, tulee ikävä kyllä Lauraa ): mut onneks voi tekstata ja soitella ♥ Käytii äitin kaa viel ihan nopeeta Ketunpesä kirppiksellä, sieltä löyty sellane ihana laukku ! Ei nyt oo kyl kuvia mun ostoksista mut eipä se kai haittaa hirveesti. Oli kyl ihana päivä (= Äiti huus äske et voisin lähtee saunaa, nii kerkee sit kattoo BB'eetä. Heippa !
Winter is coming, I can smell it.
Ps. Mun julisteprojekti menee aika hyvi, sain tänää tehtyä lisää juttuja seinälle.
Laitan kuvia sitku se on valmis (----:





Laura miksei nuorteniltakuviaa? :--D se haamukuva oli niiin hieno!!
VastaaPoista:D en oo viel muoksinu niitä ! mut voin kyl laittaa niitä ilman et muoksin jos haluut (: ja tosiaanki ! se haamu kuva oli iha mahtava :D
VastaaPoistaLaita vain hei nuortenillasta kuvia ^^
VastaaPoistaJjoo, tajusin just et toi sun bloggauksen otsikko on Taylor Swiftin kappaleesta White horse. Pikkuinen älynväläys, en kiinnittänyt siihen aikaisemmin huomiota. Mut siis mun pointti oli että ihana kappale ^^
VastaaPoistaJoolaitan tässä joskus (: Ja joo, ihana biisi on♥ Taylor on muutenki ihana.
VastaaPoista