sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Filming stuff

Heeeijs (= Olipaha mahtava päivä ! Kaheksan tuntii kuvattii sitä meijä elokuvaa. Aamul oli aika häröö herätä nii aikasi, mut kyl se siitä ku pääsin suihkuu herää. Laitoin hiukset sellaselle kivalle nutturalle tonne ylös (: Laitan ehkä huomen sillai kouluu jos jaksan aamulla herätä suihkuun. Ekana kuvattii se meijä SUURI joukkokohtaus jossa oli kakskyt ihmistä + me tanssijat. Olihan se aika jännää, ootin koko aja vaa kauheesti, et pääsis tanssimaa ja kyllähä me sit päästiinki. Meni tosi hyvin se tanssimine (= ! Sen joukkokohtaukse jälkee oli sit sellane piiiiiiiiiiitkän pitkä paussi. Miikan ja Joelin kanssa oli vähä hauskaa siel kansakoulun keittiössä. "Se on Miikan isäs" "Se joka ei oo pelannu Pokémonia nii ei oo lapsuutta" :D


Se seuraava kuvaussessio sit oli sellane, et me mentii kaupungintalon katolle ja kuvattiin siellä vähän kaikkee. Oli kyllä aika hyytävän kylmä siellä D: Käytii Venlan kanssa laskemassa siellä kaupungintalon keittiössä yhtee altaasee kuumaa vettä ja siellä sitte lämmitettii sormia. Illan tullen sitte porukkaa alko väsyttää ja alettii unipäissämme laulamaa Justin Bieber'in Baby'ä :D Oli kyllä mahtavaa. Sain vieläpä luettua bilsan kokeesee, ja muistan nyttekki melkei kaikki asiat ! <:  Mut äiti huus parikyt minsaa sitte, et menisin saunaa nii voisin mennä. Että heippa vaan ! 


Ps. Löysin Tubesta meijä Hevimusikaalista videon :) ! Oon se joka on yhessä vaiheessa kädet puuskassa ja kattoo sitä takkupää poikaa ja vaaleetukkasta tyttöä. + sanon yhessä vaiheessa, et "CHICKEN" todella ärsyttävällä äänellä. 
Miss Hevimusikaali 2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti