Hejssan ! (= Olipas ruotsalais vaikutteinen tervehdys :D Tänää koulussa vähä huutelin kaikille tota Hejssan!'ia. Juu, eipä ollu mitenkää poikkeava päivä. Päätin vaa, et alotan nyt sellasen kiristyksen koulus, et yritän enemmän ja sillee. Alotan sellasen rytmin, et aamulla herään sillon ku herätyskello herättää ja nousen heti, muuten nukahan ja sitte oon sillai FFFUUUU ku myöhästyn koulusta.
:D
Onhan se aika jees istuu koneel ja pitää boifrendin hyvälle tuoksuvaa hupparia päällä (: ♥ Oh deer !
Olin nii yllättyny tänään ku ehin ennen tallille menoa käydä suihkussa, tehä tuhdin välipalan ja tehdä läksyt ! (: Aijon parantaa näissäki asioissa. Puol kymmeneltä tulin sit koneelle pieneks palkinnoks ja kirjottelee uutta postausta <:
En oikei tiiä mitä kirjottelisin, ku eihä mun tylsässä elämässä oo mitää kirjottamista ):):): okay,ei. Mun mielialat on taas vaihellu tänää vähäse. Oon ollu ihan umpi rakastunu, alemmuuskomplekseissä, yrittäny muuttaa itteeni jokski muuks yms yms. Nyt kuuntelen - yllätys yllätys - Coldplayn Fix You biisiä, et tää alakulosuus menis pois. If I pray today and ask god would he make my tomorrow go better than today, would he do it ? Joo en tiiä onks tossa lauseessa järkeä, mut ainaki yritin. Ohopsanssaa ! (Gay finger) Voishan sitä tietenki lähtee nukkumaa. (: Öitä rakkaat lapset ja antakaa anteeksi vaikkei nyt oikee tullu kirjoteltuu mitää kiinnostavaa ! Next time I will kirjoittaa enemmän kiinnostavaa asiaa.
Ps. Ens viikolla Maata Näkyvissä - festarit. Excited♥



sullahan on ihan julmetusti lukioita!:) onnea rakas siitä! on kauhee ikävä sua ja puspus oot ihana♥
VastaaPoistaKiitos Peppi ihana ! Ja olen onnellinen♥
VastaaPoistaJA IKÄVÄIKÄVÄ mullaki paitsi tänää nähtii ;;) mut silti on ikävä♥
VastaaPoista