lol ::D:D Minä: "Tiiäks sä miten mä nukun joskus?" Iiris: "No en kyllä tiiä" :::::D Vaikee mennä sanomaan näi yhtäkkiä. Joo, siis Iiris on täällä ja on meno kova kova meno on. Syödään karkkia ja ei olla pesty hampaita ja ollaa iha väsyneitä @_@ kuunnellaa
Joo,en jaksa nyt kirjottaa,ku ois nii paljo asiaa tästä illasta C: mut hejppa !

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti