lauantai 5. marraskuuta 2011

On balcony in summer air

Hellou ! Nyt aattelin tulla sit kertoo siitä eilisestä ja vähän kuluneesta viikosta (= Eilinen tosiaan oli jotaki aivan mahtavaa, kiitoksia vain seurakunnalle ja isosille ! (: Oli siis tää rippikoulun ns. avausjuttu eli riparilaulu-ilta. Siel oli sellaset tyypit jotka sit viihytti meitä ja laulettii vanhoja ja uusia riparibiisejä. Oli niin ihanan kuulosta siellä kirkossa ku ne isoset laulo ja se tuli sillai kivasti sieltä. Jouduin tosin koko sen jutun ajan istuu sillei siinä penkin reunas ku se meijän penkkirivi oli iha kauhee täynnä, mut eipä mulle se ollu mikää kauhee problemoo, ku kumminki sai olla siellä ja lauleskella. Sen kirkkojutun jälkee me riparilaiset sit mentii sinne seurakuntatalolle pullalle ja mehulle. Saatii sit mehuttelun jälkee tietää mille riparille mentii/päästii ja mä pääsin 3. Riparille ! Sille mille olin toivonukki (= ! Sinne tulee tosi paljo kaikkia tuttuja, onneks. Toivon, et meijä riparista tulee sellane mitä muistelen viel kiikkutuoli iässä. 

Taylor Swift - Fifteen

Sit sen koko setin jälkee me riennettii - TIETENKIN - nuorteniltaa. Olin ihan nii onnelline et aloin vaa hyppimää ja kiljasin kerran iha innoissani. Halasin vaa kaikkia ja olin nii onnelline ku pääsin sinne 3. leirille. Joskus sitä vaa osaa olla niin arkisistaki asioista. Ilta meni tosi kivasti. Rouhimista oli ilmassa ja naurettii ja tehtii kaikkee kivaa. Olin taas onnelline (= Pappilas kyl on oikeesti nii ihanaa olla, siel saa olla vaa iha oma ittensä ja saa nauraa ja saa itkeä jos on sellane olo, saa laulaa, saa olla ystävien kaa joiden kanssa on hyvä olla. Ja muutenki tuntuu et Pappila on sellane paikka missä ois kivaa viettää viimeine päivä, sitte ku sellane tulee joskus, koska siel oon kokenu kaikkee, saanu ystäviä. :) 

I Taylor Swift

Tää koko viikko on menny vähä nii ja näi. On ollu aikamoista vuoristorataa, mut mä uskon, et tää menee ohi viel. Täytyy vaa nyt jaksaa raataa koulua ja alkaa ajoittaa juttuja paremmin. Maanantaina on bilsan koe, tiistain matikan koe ja perjantaina uskonnon koe, saan kokea tän kolmen kokeen viikon ennen muita mun luokkalaisia ku mul on matikka helpotettuna, mut kyl mä pärjään ! Huomenna on mulla meijä elokuvan kuvaukset tuol kansakoulul ja ne kestää varmaa aika kauan, mut kyl mä kerkeen lukee niihi bilsan kokeisiinki (= Illal sitte. Onneks maanantaina ei oo muutaku musikaali nii kerkeen lukee matikan kokeisii sit. 


Tosiaanki, muistin äsken, et Iiris oli meillä yötä ! Oli kyl mahtavaa. Popitettii mautossa LMFAO'ta ja System of a Downia :D Impattii yhessä meijä boifrendien huppareita, puhuttii, tehtii nuudeleita, syötii karkkeja ja naurettii aikalailla. Iiris on kyl ihan mahtava ihmine (= Näin suoraan sanottuna. Tutustuin siihe yläasteel ja ollaan oltu sit ystävii. Iiris on mulle tosi tärkee ja en kyl tiiä miten mä teen sitku oon ysil ja se ja ansa ja muut ihanat ihmiset on muualla opiskelemassa. Toivon vaan iha hulluna, et pysyisin kaikkien kaa ystävinä ja et näkisin niitä ainaki nuorteilloissa (= 


Alhaalla tuoksuu joku hyvä ! Pitäs kai mennä sinne, ja saunaanki vois hyppiä, et sit ehtii kattoo vähä jotaki leffaa (jos sieltä tulee jotaki) ja sit Big Brother'ia. Ai että ku Taylor on nii kaunis ! Ja sen ääniki on nii upee. Mun yks ihailema ihmine, koska Taylor opettaa niillä lauluilla, et jos poika ei rakastakkaa sua nii kannattaa jatkaa eteenpäin, koska ainaki yks ihmine maailmassa sanoo sua kauniiks vaikka oisit vaikka heränny ja hiukset likaset ja ei ois meikkiä tai kivoja vaatteita vaan yökkärin pöksyt ja joku T-paita. Ja et aina kannattaa uskoa tai ainaki toivoa unelmiinsa. Mä ainaki. Nyt alkaa tuoksumaa nii voimakkaasti toi joku ruoka tuol alhaalla nenää, et pitäs kai jo juosta ;) Heipsanssaa.

Ps. Mennää Iiriksen kaa kattoo uusin Twilight joskus. Se traileri oli aika mielenkiintone. "Bella ja Edward SWIUUUUUUUH"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti