lauantai 13. elokuuta 2011

Good times :---)


Hoihoihoiii ! (:: Mun piti tulla ekan koulupäivän jälkee tulla kirjottelee,mut veli pelas koko päivän pleikalla eikä antanu nettiä nii en päässy koneella nettii )= mut nyt on mukavasti aikaa kun oon yksin kotona ja kukaa ei oo tulossa ottaa nettiä multa pois ♥
Tosiaaaaan, se koulu sitte alko ::D Tursdagina alko, heräsin aamulla 20 yli kuus valmistautuu ja kaikkee. Hiukset oli pikku Myyllä,kuten melkein aina. Äitiki heräs ja tuli laittaa nimensä mun todistuksee. 
Lähin siitä sit linkkipysäkille. Ootin ehk kymmene minsaa ja sit se tuli. Mutta ei pysähtyny mun pysäkille :------------D ihmiset vaa katto sieltä bussista, ku istuin siel ja olin sillee: "FFUUU--" mut onneks kamune otti mut kyytii siitä pysäkiltä ja pääsin kouluu. 

Oli tosi kiva eka koulupäivä (---: Käytii tutustuu meijä kummiluokkaa. Ihania pieniä siellä <: ♥ käytii näyttää niitä perjantai tuntien luokkia niille,ku ei jaksettu mennä tunnille :-----------D 
Mun lukkari näyttää aika jeesiltä ::) oisin halunnu kyl jollekki päivälle sillai,et oisin ollu neljää asti,mut nou kän duu. Ottelin siel vähä kuviaki, täs ois joitaki :---)










oli kauniita :----D en viittiny sitä luokkakuvaa laittaa ku jotkut ei halunnu et sitä laitettaisii minnekkää.
Joo,teen eri tekstin sit tonne nuorteillalle ku meijä konee lagittaa näitte kuvien kaa et jesmoimahtavaa :---D
Mut nyt lähen saunaan ja viettämään viimestä iltaa 13veenä,koska huomenna synttärit (--:
Hauskaa lauantai-iltaa kaikille ! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti