perjantai 19. elokuuta 2011

plörlölölölörörööö

Heiheiheiheiiii pitkästä aikaa, anteeks ku en oo ehtony käymään ku veli on pelannu vaa eikä oo antanu nettii nii )8 ja sillon ku netti on ollu mulla nii sit on ollu vaa aina vähän aikaa koneel ja sit taas joku on vieny sen netin multa nii D:: mut nyt olen täällä taas :---) 
Mun eka kouluviikko on menny oikein hyviin :--D On ollu aikamoista säätämistä koko aja,mut ollaan selvitty ::D Maanantaina oli tuksu(tukioppilas)kokous ja siellä tuli käytyä. Suunniteltii ryhmäyttämispäivää vähä, joka oli tänää :----D ja oli ihan mahtavaaaaa ♥ meijän pikkuiset 7beeläiset on ihan kultaisia (---: paitsi ne ei halunnu pelata ponileikkiä ): saatiin PALJON MUNKKIA ja Trippiä siel matorannassa ::D:D:D omnom. Oli aika hottista kävellä sieltä takas koululle. Oltiin iha kuolla Pepin kaa ku saavuttiin viimein hakemaa sieltä laukkuja ja sun muita kamoja. Sauli ja Joel saapu sieltä vaa munkkien kanssa >: 
Mun piti sillo tulla kirjottelee tänne siitä nuorteillasta ::) mut tää meijä kone lagii aika mukavasti niitten kuvien kanssa jotenki nii nyt vaa laitan niitä nuorteilta kuvii, ku oisin laittanu kesältä vähä yhtiä kivoi kuvii ja sitku oon saanu muokattuu niitä ryhmäytyspäivä kuvii nii laitan niitäki sit (----: joskus täs laitan sellase kuvapläjäyksen. Joo,mut nyt kuvviaaa. Nää on vähä sekalaises järjestykses mut älkää siitä vä






























Käytiin siis vähän kebabilla Markuksen, Aten & Saulin kanssa ::) ja sitte mentii nuorteniltaan, nää kuvat o vähä sekajärjestykses,mut älkää välittäkö. Ootte kaikki varmasti nii viisaita et ymmärrätte (::
Äske ku kävin alhaal moikkaa kummisetää ja äitii nii äiti sano vaa: "Sakke & Kalle on tulossa hirvaksen kohal" JEEEEJEJEJEJEJE♥ pitää mennä alas venailee niitä :----D ja se kuvapläjäys tulee tässä joskus sitte C: jaksakaa lapseni siihen asti ^^ Heissanheipsan♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti