heissunkeissun ihmiset taas (---: ! Perjantai oli tosiaanki ehkä maailman parhain päivä ikinä :---D
Ensi vähä Jyväskyläs ostoksilla ja sitte nuorteiltaan ♥ Oli kyllä tosi mahtavaa siel kaupungissa Vilman & Loden kanssa n__n kiitos tytsylit teille ♥ Tuli ostettua häihi mekko Seppälästä, kolme toppia Ginasta, Neljä narupantaa & kaks sellasta jännää pantaa Seppälästä. Plus sitte kaks ihanata sormusta Glitteristä ♥ Ja myös ripsentaivutin, josta olen haaveillut jo pitkään :---------D
Tytsyt vähä kuvaili ku olin sovittamassa tota mekkoa ::D:D
Käytii mäkissä syömässä. ;);););) komea tarjoilija poika :----D♥
Oli tosiaan tosi jees reissu (: mennää äitin kaa viel ennenku koulut alkaa nii kattoo mulle reppua sieltä (=
Katon kans sellasii ihania housuja sieltä mitkä meinasin ostaa perjantainaki mut ei ollu massikkaa :---)
Tuolta se mekko sitte näytti mun päällä,
oikein olen tyytyväinen tähän kuvaan :-----) ja korkkareilla oli kivaa kävellä ♥
:-----------------------D
Nuortenillassa oli tosiaan taas MAAAAAAAAAAAAAAILMAN PARASTA !
Oli siis 5. leirin muistelu ilta, joten siel oli hieman sitä porukkaa ::D:D
Huomasin vasta opetuksessa kuinka hiirrmuisesti siel oli porukkaa Täspä vähä kuvamateriaalia koko illasta. (:
Opetus alkamassa
Ne istuu nahkaisella,pehmeällä & täyteläisellä, joka ei ollukkaa kiva.
itsekkin sain istua siinä (;(;(;(; joo.
Sitten tuli iso,paha Jokke-susi.
Käytii mäkissä syömässä. ;);););) komea tarjoilija poika :----D♥
Oli tosiaan tosi jees reissu (: mennää äitin kaa viel ennenku koulut alkaa nii kattoo mulle reppua sieltä (=
Katon kans sellasii ihania housuja sieltä mitkä meinasin ostaa perjantainaki mut ei ollu massikkaa :---)
Tuolta se mekko sitte näytti mun päällä,
oikein olen tyytyväinen tähän kuvaan :-----) ja korkkareilla oli kivaa kävellä ♥
:-----------------------D
Nuortenillassa oli tosiaan taas MAAAAAAAAAAAAAAILMAN PARASTA !
Oli siis 5. leirin muistelu ilta, joten siel oli hieman sitä porukkaa ::D:D
Huomasin vasta opetuksessa kuinka hiirrmuisesti siel oli porukkaa Täspä vähä kuvamateriaalia koko illasta. (:
Opetus alkamassa
Ne istuu nahkaisella,pehmeällä & täyteläisellä, joka ei ollukkaa kiva.
itsekkin sain istua siinä (;(;(;(; joo.
Sitten tuli iso,paha Jokke-susi.
TYNTYNTYYY, Eevi tappoi ison., pahan suden jjeee.
Naisia ♥
Toisia naisia ♥ ja ansa..... on ihana ::D♥
Ansa vauhdissa osa56939834
Veli Moilanenn :-----D
Studio Killers - Ode To the Bouncer (;(;(;(; ♥
Ainii, ja sauli sai uuden vyön Capoeirissa :----)
APLODEJA !
Ilta suju rattosasti ja oli tosiaankin mahtavaa (---: Kiitos paljon kaikille ihmisille taas kerran !
Lauantaina käytiin tosiaan siellä häissä, en haluu levitellä mitää kuvia kauheesti, mut täs on
nyt sentää yks
:------) Onnea heille vielä kerran !
Täs alko satamaa ja äske vähä jyriski nii aattelin mennä omaan huoneesee piirtämää ja mässää karkkia,
ja tietenki kovasti popittaa soittimella musiikkia ♥
Neljän päivän päästä alkaa koulut, iha näi et masentaisin kaikki :------------D
ihanaaaa♥ Joo, no nyt menen tästä ::)
Heipsaaanssaa !



















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti