Hej ! nyt tämmöinen kuva yrjöö,kun en jaksa hilveesti kirjotella. <:
Viime viikon EKASTA konvasta ja MEIJÄN&oppilaskunnan hallituksen JÄRJESTÄMÄ KONVA OLI SE (:: Parasta oli.♥
iha jäätävän pelottavia matoja ::D:D:D by me.
Nuorteniltaa C:
Med Ansa, Iiris & Sofia♥
Ja näin laitetaan laura hymyilemään :--D
Ja sit vähä jotaki sekalaisia kuvia <:
Joskus ruotsin tunnillaki voi olla iha kivaa (--:
Liikunta nnaisia :----3 ♥
Pockyyyy <:
Noniin,tässä oli tälläinen kuvayrjöö. Voisin viikonloppuna tulla kirjottelee jos vaan saan netin haltuuni (:
Huomenna talodiskoon ja nuorteiltaa (; meno on kovaa ja ES pärisee eiku.
Joo,no kohta se veli tulee ja vie netin nii ehkä voisin häipyäää. hejhej pallomuurahaiseni!(=♥
+ tässä vähä HYVÄÄ musaa.






































Ei kommentteja:
Lähetä kommentti