torstai 8. syyskuuta 2011

Sateenkaarimaassa c:

Hej ! nyt tämmöinen kuva yrjöö,kun en jaksa hilveesti kirjotella. <:

Viime viikon EKASTA konvasta ja MEIJÄN&oppilaskunnan hallituksen JÄRJESTÄMÄ KONVA OLI SE (:: Parasta oli.♥















iha jäätävän pelottavia matoja ::D:D:D by me.

Nuorteniltaa C:
Med Ansa, Iiris & Sofia♥






Ja näin laitetaan laura hymyilemään :--D








Ja sit vähä jotaki sekalaisia kuvia <:


 Joskus ruotsin tunnillaki voi olla iha kivaa (--:

Liikunta nnaisia :----3 ♥

Pockyyyy <:





Noniin,tässä oli tälläinen kuvayrjöö. Voisin viikonloppuna tulla kirjottelee jos vaan saan netin haltuuni (:
Huomenna talodiskoon ja nuorteiltaa (; meno on kovaa ja ES pärisee eiku.
Joo,no kohta se veli tulee ja vie netin nii ehkä voisin häipyäää. hejhej pallomuurahaiseni!(=♥

+ tässä vähä HYVÄÄ musaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti