lauantai 17. syyskuuta 2011

Kuviaa taas :---3

Heiheiii,taas kuviaaaa :--3 kauheesti kaikkee nii en oo kerenny tulla kirjottelee. Koulu stressaa, tarttisin tukiopetusta mutku ei oo aikaa, opettajat olettaa et me osataan kaikki. Ei oo kivaa.
Mut muuten menee tosi hyvin :----) kaikki masennukset on menny ohi jo ja kaikki jutut hoituu nyt maanantaina.
Joo täs ois niitä kuvia sit ~


















täs ois talodiskooosta kuvia vähä nää missä ihmiset bailaa :---)









































Hui rutto ku iha jumalattomasti kuvia :o huhhuh. no siinä ois sit, saa nähä pääsenkö koneelle jos se yks mokkipää ottaa koko viikoks netin <: mut no,mä viel täs vähä videoita laittelen tähä. 




Glee vaikutteista♥

mut nyt en jaksa enää ku tuol ulkona on nii nätti päivä ja pitäs kai syödäkki jotain <:
Että nähkäämme joskus, hejsaan♥

Ps. Maanantai on tärkee päivä, tsempatkaa mua ! 

1 kommentti: